vytisknout velikost písma Škoda Snowman sa údajne bude volať Kodiak

Škoda Snowman sa údajne bude volať Kodiak

Škoda pripravuje svoje nové SUV už dlhšiu dobu a dlhšiu dobu sa tiež vedú rôzne špekulácie na tému, čo všetko tento automobil prinesie. Doteraz bol chystaný voz označovaný ako Snowman, ale finálne meno údajne bude úplne iné. Snowman sa totiž má volať Kodiak.

S touto správou prišiel nemecký Autobild a pridal ešte niekoľko ďalších faktických údajov. Kodiak vyjde na základoch nového Volkswagenu Tiguan, mal by byť ale o niečo väčší. Vďaka tomu si budú aj zákazníci môcť vybrať medzi päťmiestnym a sedemmiestnym variantom.

V ponuke motorizácií sa záujemcovia môžu tešiť na benzínové jednotky 1.4 TSI (110 kW/150 k) a dve verzie štvorvalca 2.0 TSI s výkonom 132 kW (180 k) alebo 162 kW (220 k). V prípade dieselov sľubujú informácie nemeckého AutoBild dvojlitrové TDI naladené na 110 kW (150 k) alebo 135 kW (184 k).

Ako to nakoniec s názvom nového SUV značky Škoda bude, na to si musíme ešte chvíľu počkať. Pôvodné predpoklady sľubovali premiéru na autosalóne v Ženeve, najnovšie správy ale uvádzajú predstavenie až na jesennom autosalóne v Paríži.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY