vytisknout velikost písma Škoda Roomster sa odkladá. Vo Frankfurte žiadna novinka nebude

Škoda Roomster sa odkladá. Vo Frankfurte žiadna novinka nebude

Nová generácia Škody Roomster do Frankfurtu podľa všetkého nepríde. Premiéra bola odložená až na rok 2016, píše britský Auto Express, a nie je isté, či novú generáciu kompaktného MPV/dodávky uvidíme už na jar v Ženeve, alebo až na jeseň v Paríži.

Stánok automobilky Škoda tak bude na autosalóne vo Frankfurte pomerne chudobný. Ukáže sa tu Superb Combi, ale to nie je žiadna horúca novinka. Vlajková loď má tiež dostať nejaký dizajnový paket, buď pôjde o model Scout alebo o nejaké "športový" doplnky. Prísť má aj ekologická verzia, ale na Superb Hybrid je ešte skoro.

Je možné, že sa rozšíri len motorová paleta modelov, napríklad Octavia má čoskoro dostať trojvalec 1.0 TSI. Ten sa ale zrejme pod kapotou objaví až v rámci faceliftu.

Pokiaľ ide o model Škoda Roomster, už možno viete, že má byť založený na dodávke Volkswagen Caddy a jeho výroba bude prebiehať v Poľsku. Voz dostane samozrejme inú prednú časť, ktorá bude veľa podobná Fabii.

Zaujímavosťou budú posuvné zadné dvere a Roomster bude k dispozícii ako v osobnej, tak aj v plne úžitkovej verzii.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY