vytisknout velikost písma Škoda Rapid Spaceback dostane čínske dvojča. Bude to VW Santana

Škoda Rapid Spaceback dostane čínske dvojča. Bude to VW Santana

Volkswagen predstavil čínsky model Santana už na jeseň roku 2012. Išlo o klasický trojpriestorový sedan s technikou prevzatou od Škody Rapid. Teraz to vyzerá, že nemecký koncern pridá k sedanu aj hatchback, ktorý nebude nič iné, než prezlečená Škoda Rapid Spaceback.

Čínsku novinku si môžeme prezrieť na prvých neoficiálnych fotkách, ktoré v súčasnosti kolujú po internete a ktoré zverejnil napríklad čínsky server pcauto.com.cn. Podľa dostupných informácií bude čínske vydanie Spacebacku dlhé 4282 mm, široké 1706 mm a vysoké 1475 mm. Rázvor náprav ponúkne 2603 mm.

V porovnaní s tým, čo poznáme z európskej produkcie, bude čínska verzia kratšia, vyššia a dostane o milimetre väčší rázvor náprav. Šírka je pre európsky aj čínsky Spaceback, teda presnejšie povedané Volkswagen Santana, zhodná.

Čo sa motorov týka, neoficiálne zdroje hovoria o benzínovej tisícšesťstovke a štvorvalci 1.4 TSI. K dispozícii by mal byť manuál aj automat.

china_spaceback_1.jpgchina_spaceback_2.jpgchina_spaceback_3.jpg
Foto: pcauto.com.cn

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY