vytisknout velikost písma Škoda Rapid Spaceback dostane čínske dvojča. Bude to VW Santana

Škoda Rapid Spaceback dostane čínske dvojča. Bude to VW Santana

Volkswagen predstavil čínsky model Santana už na jeseň roku 2012. Išlo o klasický trojpriestorový sedan s technikou prevzatou od Škody Rapid. Teraz to vyzerá, že nemecký koncern pridá k sedanu aj hatchback, ktorý nebude nič iné, než prezlečená Škoda Rapid Spaceback.

Čínsku novinku si môžeme prezrieť na prvých neoficiálnych fotkách, ktoré v súčasnosti kolujú po internete a ktoré zverejnil napríklad čínsky server pcauto.com.cn. Podľa dostupných informácií bude čínske vydanie Spacebacku dlhé 4282 mm, široké 1706 mm a vysoké 1475 mm. Rázvor náprav ponúkne 2603 mm.

V porovnaní s tým, čo poznáme z európskej produkcie, bude čínska verzia kratšia, vyššia a dostane o milimetre väčší rázvor náprav. Šírka je pre európsky aj čínsky Spaceback, teda presnejšie povedané Volkswagen Santana, zhodná.

Čo sa motorov týka, neoficiálne zdroje hovoria o benzínovej tisícšesťstovke a štvorvalci 1.4 TSI. K dispozícii by mal byť manuál aj automat.

china_spaceback_1.jpgchina_spaceback_2.jpgchina_spaceback_3.jpg
Foto: pcauto.com.cn

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY