vytisknout velikost písma Škoda privezie do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Škoda privezie do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Popri ekologicky poňatom Superbe Greenline uvidíme na autosalóne vo Frankfurte aj Škodu Superb Sportline. Tá bude, ako názov napovedá, poňatá vskutku "športovo". Nič viac než decentný optický paket so zníženým podvozkom ale nečakajte.

SKODA_Superb_SportLine.jpgSKODA_Rapid_Limo_Monte_Carlo.jpgSKODA Rapid Spaceback ScoutLine (2).jpgVedľa Superbu Sportline predstaví Škoda na autosalóne vo Frankfurte aj Rapid Monte Carlo a Rapid Spaceback vo verzii Scout

Automobilka už skôr odmietla špekulácie o modeli Superb RS, tieto dve písmenká zostanú zatiaľ vyhradené iba pre Octaviu. Nebojte, vo Frankfurte bude aj Octavia RS230. Ak chcete naozaj rýchleho Superba, stačí si kúpiť vrcholnú motorizáciu 2.0 TSI s výkonom 280 koní. To je zatiaľ najrýchlejšia sériová škodovka v histórii.

Škoda Superb Sportline sa od bežnej modelovej rady skutočne odlišuje len o 15 mm zníženým podvozkom a drobnými kozmetickými doplnkami, ako je napríklad maska chladiča s čiernym lemovaním alebo čierne zrkadlá a stmavené zadné okná. Vnútri potom budú športové anatomické sedačky.

SuC_54.jpg150825 The new SKODA Superb GreenLine.jpgSKODA_Fabia_R5_Combi.jpgPaket Sportline bude možné prikúpiť aj na Superb Combi. Na druhej strane je potom model Superb Greenline so spotrebou 3,7 l na 100 km. Uvidíme aj kombi Fabia R5

Paket Sportline si môžete prikúpiť ku všetkým motorom okrem základného benzínu a základného dieselu. Vedľa tohto Superbu ešte uvidíme vo Frankfurte model Rapid vo verzii Monte Carlo a Rapid Spaceback ako verziu Scout. Ukáže sa aj koncepčné vozidlo Fabia R5 Combi.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY