vytisknout velikost písma Škoda predstavuje Superb GreenLine. Na nádrž údajne zvládne 1780 km

Škoda predstavuje Superb GreenLine. Na nádrž údajne zvládne 1780 km

Škoda tento rok vo Frankfurte veľmi pravdepodobne žiadnu vyloženú novinku mať nebude, a tak sa jej fanúšikovia budú musieť uspokojiť s čiastkovými premiérami. Jednou takou bude Škoda Superb, ktorá sa ukáže v prevedení GreenLine.

Superb GreenLine dorazí ako liftback aj kombi, pričom oproti štandardnému prevedeniu má novinka klasické zmeny známe z predchádzajúcich modelov GreenLine. Vozidlo je o 15 mm znížené, dostalo decentne vylepšenú aerodynamiku, štandardne obúva šestnásťpalcové zliatinové kolesá s pneumatikami s nízkym valivým odporom a prevodovka používa predĺžené prevody.

Kto siahne po Superbe GreenLine, ten dostane naftový štvorvalec 1.6 TDI naladený na 88 kW (120 k), ktorý pracuje so systémom vstrekovania močoviny. Jeho priemerná spotreba bola vyčíslená na 3,7 l/100 km, čo pri objeme nádrže 66 litrov dáva dojazd takmer 1800 km na jedno natankovanie. Produkcia emisií potom má vo svojej kolónke zapísanú hodnotu 95 gramov CO2/km.

Škoda Superb GreenLine je ďalšia z radu premiér, ktoré si budeme môcť pozrieť na autosalóne vo Frankfurte.

150825 The new ŠKODA Superb GreenLine.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY