vytisknout velikost písma Škoda predstavuje Superb GreenLine. Na nádrž údajne zvládne 1780 km

Škoda predstavuje Superb GreenLine. Na nádrž údajne zvládne 1780 km

Škoda tento rok vo Frankfurte veľmi pravdepodobne žiadnu vyloženú novinku mať nebude, a tak sa jej fanúšikovia budú musieť uspokojiť s čiastkovými premiérami. Jednou takou bude Škoda Superb, ktorá sa ukáže v prevedení GreenLine.

Superb GreenLine dorazí ako liftback aj kombi, pričom oproti štandardnému prevedeniu má novinka klasické zmeny známe z predchádzajúcich modelov GreenLine. Vozidlo je o 15 mm znížené, dostalo decentne vylepšenú aerodynamiku, štandardne obúva šestnásťpalcové zliatinové kolesá s pneumatikami s nízkym valivým odporom a prevodovka používa predĺžené prevody.

Kto siahne po Superbe GreenLine, ten dostane naftový štvorvalec 1.6 TDI naladený na 88 kW (120 k), ktorý pracuje so systémom vstrekovania močoviny. Jeho priemerná spotreba bola vyčíslená na 3,7 l/100 km, čo pri objeme nádrže 66 litrov dáva dojazd takmer 1800 km na jedno natankovanie. Produkcia emisií potom má vo svojej kolónke zapísanú hodnotu 95 gramov CO2/km.

Škoda Superb GreenLine je ďalšia z radu premiér, ktoré si budeme môcť pozrieť na autosalóne vo Frankfurte.

150825 The new ŠKODA Superb GreenLine.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY