vytisknout velikost písma Škoda predstavuje kufor nového Superbu Combi. V základe zvládne 660 litrov

Škoda predstavuje kufor nového Superbu Combi. V základe zvládne 660 litrov

Príchod novej Škody Superb s karosériou kombi sa blíži, a tak automobilka vydala upresňujúcu tlačovú správu, v ktorej je podrobne rozobraté to, čo mnohých zákazníkov zaujíma najviac - kufor. Ten v mladoboleslavskom kombi ponúkne 660 litrov v základe, po sklopení zadných operadiel sa dostanete až na 1950 litrov.

Škoda Superb Combi sa tak bude môcť pochváliť tým, že vo svojej kategórii ponúka najväčší objem batožinového priestoru. V porovnaní so starou generáciou bude nový kombík v základe o 27 litrov väčší, po sklopení operadiel činí medzigeneračný nárast 85 litrov. Možné bude sklopiť aj operadlo spolujazdca a vďaka tomu naložiť do Superbu vec dlhú 3,1 m.

Ak kombík potom ponúkne možnosť otvárať piate dvere nohou, rovnako ako to má aj liftback. Novinkou je systém, ktorý začne zatvárať zadné dvere vtedy, ak za ne len ľahko zatiahnete a nemusíte teda nikde nič stláčať.
Nová Škoda Superb Combi si svoju výstavnú premiéru odbije v septembri vo Frankfurte a v rovnakom mesiaci aj zamieri na trh.

suprb_6.jpgsuprb_1.jpgsuprb_3.jpgsuprb_4.jpgsuprb_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY