vytisknout velikost písma Škoda predstavila model Ku Luoke. Predĺžený Karoq pre Čínu

V čínskom Kantone bola predstavená Škoda Karoq určená pre tamojší trh. Vozidlo nesie meno 柯 珞 克, čo sa číta ako Ku Luoke. Oproti európskym variantom dostal Karoq viac chrómu a o päť centimetrov dlhší rázvor náprav. Čínsky Karoq sa bude vyrábať priamo v Číne.
Škoda predstavila model Ku Luoke. Predĺžený Karoq pre Čínu

Škoda Karoq má za sebou čínsku premiéru. Ako bolo dopredu jasné, vozidlo nie je zhodný s tým, čo poznáme z nášho trhu. Čínski zákazníci vyžadujú autá s predĺženým rázvorom náprav. Predĺžený bol preto predchádzajúci Yeti a rovnakou zmenou prešiel aj Karoq. Jeho rázvor sa natiahol o päť centimetrov.

Konečná hodnota rázvoru je 2688 mm, čo je o 11 mm viac oproti Volkswagenu Tiguan a o 103 mm menej oproti Škode KodiaQ. Na dĺžku meria Škoda Ku Luoke 4432 mm, široká je 1841 mm a vysoká 1604 mm.

Predĺžený rázvor však nie je jedinou zmenou oproti európskemu Karoqu. Čínska varianta dostala na karosériu väčšie množstvo chrómu. Aj to je pre Čínu typické. V interiéri by nemal chýbať digitálny prístrojový štít, Wi-Fi, ani multimediálny systém Columbus alebo Amundsen. Čínski zákazníci sa tiež budú môcť cez aplikáciu ŠKODAConnect diaľkovo pripojiť k automobilu a ovládať niektoré jeho funkcie. Napríklad naštartovať motor a ohriať interiér.

Ponuka motorizácií pre čínsky trh je o poznanie jednoduchšia ako tá naša. Základom je štvorvalec 1.2 TSI (85 kW/115 k). Komu to nestačí, ten si môže zaobstarať motor 1.4 TSI (110 kW/150 k). Karoq určený pre Čínu vždy používa sedemstupňovú prevodovku DSG a pohon prednej nápravy.

Škoda bude predĺžený Karoq vyrábať priamo v Číne. Prví tamojší zákazníci sa dočkajú svojho auta začiatkom budúceho roka.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY