vytisknout velikost písma Škoda pracuje na kupé SUV, s ktorým pôjde proti BMW X4

Škoda pracuje na kupé SUV, s ktorým pôjde proti BMW X4

Česká automobilka Škoda zbrojí na veľkú ofenzívu crossoverov a SUV. Chystá sa nová generácia SUV Yeti, dorazí sedemmiestne veľké SUV pracovne pomenované ako Snowman a očakáva sa ešte malý mestský crossover pod Yetim.

Ale to nie je všetko. Britský magazín Autoexpress prišiel so správou, že Škoda chystá aj crossover medzi kupé a SUV, akúsi konkurenciu pre BMW X4 či pripravovaný Mercedes-Benz GLC. To by bolo po dlhej dobe prvé auto od škodovky, ktoré nekladie praktickosť a racionalitu na prvé miesto.

Crossover má vzniknúť na platforme budúceho sedemmiestneho SUV, takže to nebude práve malý model. Design by sa mal vo veľkej miere inšpirovať v novom Superbe. Na víziu štýlového SUV sa pozrite priamo v galérii Autoexpress.

Ak pôjde všetko podľa plánu, nové sedemmiestne SUV Škoda sa predstaví na začiatku roka 2016. Rok na to má nasledovať nový Yeti a za ďalší pol rok malé mestské SUV.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY