vytisknout velikost písma Škoda ponúka do novej Fabie "dizajnovú fóliu". Tak sme si ju objednali

Škoda dotiahla pojem individualizácia ešte o kúsok ďalej, než sme boli doteraz zvyknutí. Do novej Fabie si môžete zaobstarať takzvanú "dizajnovú interiérovú fóliu" s vlastným obrázkom. Vyskúšali sme, ako taká vec funguje v praxi.
Škoda ponúka do novej Fabie "dizajnovú fóliu". Tak sme si ju objednali
Zoznam kapitol
  1. Dizajnová interiérová fólia, Od stredy do pondelka
  2. ​Stačí už len nalepiť, Fotogaléria

Nová generácia Fabie vsádza okrem iného aj na široké možnosti individualizácie. Okrem dvojfarebných karosérii a farebných kolies má mladoboleslavská automobilka v ponuke aj špecialitu v podobe takzvanej "dizajnovej interiérovej fólie". Za 15 eur si môžete zaobstarať nálepku, ktorú následne umiestnite na palubnú dosku pred spolujazdca.

Na výber je z niekoľkých rôznych motívov, ale (a to je samozrejme podstatne zaujímavejšie) môžete siahnuť aj po "zákazníckej fólii", kde si na túto nálepku môžete dať akýkoľvek obrázok. A to je vec, ktorá už stojí za vyskúšanie.

Škoda ponúka všetky fólie pre novú Fabiu vo svojom e-shope. Po niekoľkých kliknutiach nahráte obrázok. Čím konkrétne si Fabiu vyzdobíte, to záleží na vás, nemožno ale počítať s tým, že to môže byť úplne čokoľvek. Keď sa začítate do podrobnejších podmienok, odhalíte isté obmedzenia. Škoda vašu objednávku môže odmietnuť," ak obsahuje obrazový či iný materiál, ktorý je v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi a všeobecnými pravidlami morálky, a to najmä (nie však výlučne) zakázané symboly, rasistické motívy, pornografiu, zobrazené násilie na ľuďoch či zvieratách apod."

Untitled 3.jpgUntitled 4.jpgČím konkrétne si vylepšíte interiér svojej Fabie, to záleží len a len na vašej fantázii. Škoda si ale napriek tomu (pochopiteľne) vyhradzuje právo objednávku odmietnuť.

My sme nálepku skúšali v rámci porovnávacieho testu s Hyundai i20, takže sme siahli do archívu automobilky Hyundai a vytiahli jednu peknú fotku kórejského súpera. Nech ho máme neustále na očiach. Nikto to našťastie nevyhodnotil ako "zakázané symboly" alebo "porušenie morálky", takže všetko dobre dopadlo.

Od stredy do pondelka

Pre novú Fabiu si môžete vybrať z dvoch verzií: čiernej alebo bielej. Primárne je nálepka určená práve pre čierny alebo biely dekor. Aký presne dekor bude mať interiér našej testovacej Fabie, to sme vopred nevedeli, takže sme siahli po čiernej verzii. V podstate ide ale len o to, aby obrázok plynulo nadviazal na zvyšok obloženia palubnej dosky, preto je v ľavej časti prerušovaný. Keď budete mať iný dekor, ako sa to stalo nám, o túto ilúziu prídete. Ale pre testovanie to postačí.

Po nahratí obrázku je potrebné obrázok orezať a určiť, ktorá presne časť sa na vás bude z palubnej dosky pozerať. Potom stačí dokončiť objednávku a potom už ide všetko veľmi rýchlo. Treba podotknúť, že Škoda s výrobou fólie nezačne skôr, ako bude pripísaná platba na účet automobilky. My sme volili možnosť zaplatiť všetko ihneď kartou, čo je najrýchlejšie.

V stredu Škoda objednávku prijala, vo štvrtok dorazila na e-mail faktúra a v pondelok už sme obdržali informáciu o tom, že bola naša zásielka odovzdaná doručovacej službe. Možností doručenia je samozrejme viac. Môžete si zásielku napríklad vyzdvihnúť priamo v predajniach Škoda. U nás zvíťazilo pohodlie. Za dodanie kuriérom až do domu zaplatíte 3,60 eur. Celkovo teda fólia stála 21 eur a v pondelok sme ju už mali doma.

nalepka_1.JPGnalepka_2.JPG

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY