vytisknout velikost písma Škoda oslavuje pol milióna vyrobených exemplárov modelu Yeti

Škoda oslavuje pol milióna vyrobených exemplárov modelu Yeti

Škoda sa dnes pochválila ďalším medzníkom vo svojej výrobe. V závode v českých Kvasinách bol vyrobený Yeti s poradovým číslom 500 000. Kompaktné mladoboleslavské SUV sa vyrába od roku 2009 a patrí k veľmi obľúbeným modelom tejto kategórie.

Jubilejnou Škodou Yeti sa stala tá najatraktívnejšia, teda verzia Monte Carlo s karosériou lakovanou červenou farbou Corrida a s čiernymi diskami. Okrem českej továrne v Kvasinách sa tento automobil vyrába ešte v Rusku, v Indii a v Číne, kde existuje aj variant s predĺženým rázvorom náprav.

Štyri roky po svetovej premiére prešiel Yeti faceliftom, ktorý rozdelil ponuku na dve prevedenia, keď záujemcovia okrem klasickej verzie mohli začať kupovať ešte terénne strihaný Outdoor. V súčasnej ponuke automobilky je po ukončení výroby Roomsteru (mimochodom podľa neoficiálnych správ nakoniec jeho nástupca vôbec nepríde) Yeti najstarším modelom. Novej generácie by sme sa mali dočkať budúci rok.

yeti.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY