vytisknout velikost písma Škoda Octavia Scout: off-road dizajn a podvozok vyšší o 33 mm

Škoda Octavia Scout: off-road dizajn a podvozok vyšší o 33 mm

Ženeva 2014 sa okrem premiéry konceptu Octavie s karosériou päťdverového kupé stane tiež prvou príležitosťou k prehliadke ďalšej verzie súčasnej Octavie. Ako mladoboleslavská automobilka oznámila skôr, nejde o nič iné než o Scout.

Škoda dnes oficiálne zverejnila prvé fotografie a tiež prvé základné informácie. Novinka samozrejme vychádza z Octavie Combi, prepracované sú oba nárazníky a okolo blatníkov aj prahov nájdete čierny plast. Štandardom pre nový Scout sú taktiež sedemnásťpalcové zliatinové kolesá so špeciálnym dizajnom. Interiér obsahuje kožou potiahnutý volant a dekory určené výhradne pre Scout. Všetko dohromady má podľa tlačovej správy zabezpečiť doslova off-roadový vzhľad.

Čo sa dôležitejších vlastností týka, najväčšou zmenou je vyšší podvozok. Škoda pridala na svetlej výške 33 milimetrov. Vzhľadom k tomu, že štandardná verzia ponúkne 139 mm, dostávame teda celkové číslo 172 mm. V ponuke budú dva vznetové a jeden benzínový motor. V kombinácii so zmienkou o pohone všetkých kolies to znamená jednotky 1.6 TDI, 2.0 TDI a 1.8 TSI.

Škoda oficiálně představila novou Octavii Scout. Ta dostala podle  očekávání především více plastu na karoserii.jpgTechnické novinky nečekejte. Tou největší je vyšší podvozek, který dostal k dobru 33 mm.jpgV interiéru najdete především jiné dekory určené výhradně pro Scout.jpgVzhledem k tomu, že standardní verze nabídnou 139 mm, dostáváme tedy celkové číslo 172 mm.jpgŽenevský autosalon bude místem, kde kromě nového Scoutu uvidíme také Octavii Coupe.jpg
Foto: Škoda Auto

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY