vytisknout velikost písma Škoda Octavia Scout: off-road dizajn a podvozok vyšší o 33 mm

Škoda Octavia Scout: off-road dizajn a podvozok vyšší o 33 mm

Ženeva 2014 sa okrem premiéry konceptu Octavie s karosériou päťdverového kupé stane tiež prvou príležitosťou k prehliadke ďalšej verzie súčasnej Octavie. Ako mladoboleslavská automobilka oznámila skôr, nejde o nič iné než o Scout.

Škoda dnes oficiálne zverejnila prvé fotografie a tiež prvé základné informácie. Novinka samozrejme vychádza z Octavie Combi, prepracované sú oba nárazníky a okolo blatníkov aj prahov nájdete čierny plast. Štandardom pre nový Scout sú taktiež sedemnásťpalcové zliatinové kolesá so špeciálnym dizajnom. Interiér obsahuje kožou potiahnutý volant a dekory určené výhradne pre Scout. Všetko dohromady má podľa tlačovej správy zabezpečiť doslova off-roadový vzhľad.

Čo sa dôležitejších vlastností týka, najväčšou zmenou je vyšší podvozok. Škoda pridala na svetlej výške 33 milimetrov. Vzhľadom k tomu, že štandardná verzia ponúkne 139 mm, dostávame teda celkové číslo 172 mm. V ponuke budú dva vznetové a jeden benzínový motor. V kombinácii so zmienkou o pohone všetkých kolies to znamená jednotky 1.6 TDI, 2.0 TDI a 1.8 TSI.

Škoda oficiálně představila novou Octavii Scout. Ta dostala podle  očekávání především více plastu na karoserii.jpgTechnické novinky nečekejte. Tou největší je vyšší podvozek, který dostal k dobru 33 mm.jpgV interiéru najdete především jiné dekory určené výhradně pro Scout.jpgVzhledem k tomu, že standardní verze nabídnou 139 mm, dostáváme tedy celkové číslo 172 mm.jpgŽenevský autosalon bude místem, kde kromě nového Scoutu uvidíme také Octavii Coupe.jpg
Foto: Škoda Auto

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY