vytisknout velikost písma Škoda Octavia a Superb sú podľa "Auto motor a šport" najlepšie autá roka

Škoda Octavia a Superb sú podľa "Auto motor a šport" najlepšie autá roka

Po nedávnom finále českej ankety hľadajúce najlepšie auto pre rok 2014, v ktorej Škoda Octavia obsadila druhé miesto za Mazdou 6, tu máme výsledky ďalšej ankety. Tentoraz jej pôvod hľadajme v Nemecku, kde viac ako 115 000 čitateľov časopisu Auto motor a šport vyberalo taktiež najlepšie autá tohto roka.

Tentoraz nová Octavia zabodovala, keď s prídelom 18,4 percent hlasov získala prvenstvo medzi do Nemecka dovážanými kompaktnými automobilmi. Bokom nezostal stáť ani Superb. Ten si odniesol víťazstvo medzi importovanými automobilmi strednej triedy. Celkový zisk predstavoval 22,2 percent hlasov a pre Superb je to v tejto ankete už štvrté víťazstvo v rade. Medzi importovanými malými autami získala Škoda Fabia tretie miesto.

Mladoboleslavská automobilka ďalej vo svojej tlačovej správe upozorňuje na ďalšie ankety, v ktorých zabodovala nová generácia modelu Octavia. Podľa časopisu Auto Bild Sportscars bola verzia RS dokonca najšportovejší sedan minulého roka. Vo Fínsku, Dánsku alebo Slovinsku sa Octavia stala autom roka.

Tú najväčšiu anketu má však Octavia ešte pred sebou. V Ženeve sa dozvieme konečné poradie medzinárodnej Car of the Year 2014. Mladoboleslavský bestseller postúpil medzi finalistov.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY