vytisknout velikost písma Škoda má bojovať s Daciou, Hyundai je inde, hovorí český šéf kórejskej značky

České zastúpenie značky Hyundai pokračuje v sebavedomej komunikačnej stratégii. Škoda je podľa neho konkurenciou skôr pre Daciu a iné lacné značky. Uviedol to riaditeľ Hyundai ČR v rozhovore pre český web E15.

"Ale my sa neporovnávame so značkou, ale s produktmi Škoda, pri všetkej úcte k nim. Ich úlohou na svetovom automobilovom trhu je bojovať s Daciou a inými podobnými značkami. Hyundai je niekde inde," hovorí Vladimír Vošický v rozhovore. Ten sa inak točí najmä ohľadom registrácií a podielu značky na českom trhu.

Pre predstavu: Najdrahším modelom značky Dacia je Dacia Duster, ktorá sa aj s najvyššou možnou špecifikáciou a príplatkovou výbavou vojde do 18 tisíc eur.

Škoda síce na rozdiel od Hyundai nemá v ponuke luxusný sedan vyššej triedy alebo veľké SUV, ale Superb v najvyššej možnej konfigurácii sa cenou môže dostať vysoko nad milión. (Superb Combi 3,6 FSI 191 kW 4x4 DSG Laurin a Klement stojí 40 tisíc eur bez príplatkovej výbavy.)

Škoda Octavia, ktorú Vladimír Vošický označuje za priameho súpera Hyundai i30, dáva zákazníkom na výber 17 kombinácií motora, prevodovky a pohonu. Jej cenové rozpätie siaha od 12 467 eur za 1.2 TSI 63 kW Active po 27 047 eur za 2.0 TDI RS DSG, najvýkonnejšia motorizácia dosahuje výkon 162 kW.

Hyundai i30 vie ponúknuť najviac 137 kW v modeli 1.6 T-GDI Turbo za 19 630 eur. Kombinácii motora a prevodovky je k dispozícii celkom 11, varianty s pohonom všetkých kolies v ponuke nefigurujú.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY