vytisknout velikost písma Škoda Garde je späť na scéne. Samozrejme ako virtuálna dizajnová štúdia

Škoda Garde je späť na scéne. Samozrejme ako virtuálna dizajnová štúdia

Čo by ste povedali na modernú interpretáciu Škody Garde? Jeden taký aktuálny návrh nedávno zverejnil server X-Tomi Design. Ako ste už určite spoznali, základom sa stal v Ženeve predstavený koncept VisionC, na ktorý bola naštepená civilnejšia predná časť a ktorý dostal výraznejšie blatníky.

Vízia podobného kupé postaveného medzi Octaviu a Superb nie je úplne scestná a auto ako také nakoniec nevyzerá vôbec zle. Je ale samozrejme otázkou, či by niečo podobné zapadalo do koncernových predstáv o modelovej rade Škoda. Škoda VisionC naznačila na ženevskom autosalóne smer, kadiaľ sa bude mladoboleslavská značka uberať a hlavne kadiaľ by mala ísť predovšetkým nová generácia modelu Superb. Štúdia je koncipovaná ako štvormiestny liftback s veľmi dobre vyzerajúcim interiérom. O pohon sa stará benzínová jedna-štvorka disponujúca výkonom 110 koní, pričom motor je upravený pre prevádzku na zemný plyn.

garde.jpg
Foto: X-Tomi Design
 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY