vytisknout velikost písma Škoda Garde je späť na scéne. Samozrejme ako virtuálna dizajnová štúdia

Škoda Garde je späť na scéne. Samozrejme ako virtuálna dizajnová štúdia

Čo by ste povedali na modernú interpretáciu Škody Garde? Jeden taký aktuálny návrh nedávno zverejnil server X-Tomi Design. Ako ste už určite spoznali, základom sa stal v Ženeve predstavený koncept VisionC, na ktorý bola naštepená civilnejšia predná časť a ktorý dostal výraznejšie blatníky.

Vízia podobného kupé postaveného medzi Octaviu a Superb nie je úplne scestná a auto ako také nakoniec nevyzerá vôbec zle. Je ale samozrejme otázkou, či by niečo podobné zapadalo do koncernových predstáv o modelovej rade Škoda. Škoda VisionC naznačila na ženevskom autosalóne smer, kadiaľ sa bude mladoboleslavská značka uberať a hlavne kadiaľ by mala ísť predovšetkým nová generácia modelu Superb. Štúdia je koncipovaná ako štvormiestny liftback s veľmi dobre vyzerajúcim interiérom. O pohon sa stará benzínová jedna-štvorka disponujúca výkonom 110 koní, pričom motor je upravený pre prevádzku na zemný plyn.

garde.jpg
Foto: X-Tomi Design
 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY