vytisknout velikost písma Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Po oficiálnom odhalení dizajnu nového modelu Škoda Fabia predstavuje automobilka aj vzhľad interiéru. Na fotografii vidíme nový trojramenný multifunkčný volant, tradičný prístrojový štít s dvojicou prístrojov a informačným displejom, ale tiež niekoľko nových detailov. Na ľavý ventilačný otvor zospodu bezprostredne nadväzuje panel tlačidiel a namiesto spínacej skrinky je na stĺpiku volantu tlačidlo pre bezkľúčové spúšťanie motora.

The_New_ŠKODA_Fabia_Interior.jpg
Širokouhlá fotografia prezrádza aj to, že niektoré verzie Fabie budú mať lakovanú dekoračnú lištu, patrične farebne zladenú s exteriérom

Na kompletnú sadu fotografií si ale ešte musíme počkať do autosalónu v Paríži, kde sa novinka predstaví verejnosti. Zatiaľ tak máme k dispozícii iba čelný a zadný trojštvrťové pohľad, pár detailov exteriéru a interiér. Dôležité veci už poznáme, najmä použité motory a základné technické údaje.

Nová Fabia je nižšia, širšia a aj keď je o trochu kratšia, má nepatrne dlhší rázvor. Pod kapotou nájdete základný litrový trojvalec, tisícdvestovku TSI a tiež niekoľko verzií celohliníkového trojvalca 1.4 TDI. Ten bude v modeli Greenline jazdiť za 3,1 litra na 100 km.

int 01.jpgint 02.jpgint 03.jpgint 04.jpgint 05.jpgint 06.jpg140819 The new SKODA Fabia_Front.jpg140819 The new SKODA Fabia_Back.jpg001_New_SKODA_Fabia_Headlight.jpg002_New_SKODA_Fabia_Front.jpg003_New_SKODA_Fabia_Grill.jpg004_New_Fabia_Tornado-line.jpg005_New_Fabia_C-pillar.jpg140807 New SKODA Fabia - New 1,4 TDI engine.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY