vytisknout velikost písma Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Po oficiálnom odhalení dizajnu nového modelu Škoda Fabia predstavuje automobilka aj vzhľad interiéru. Na fotografii vidíme nový trojramenný multifunkčný volant, tradičný prístrojový štít s dvojicou prístrojov a informačným displejom, ale tiež niekoľko nových detailov. Na ľavý ventilačný otvor zospodu bezprostredne nadväzuje panel tlačidiel a namiesto spínacej skrinky je na stĺpiku volantu tlačidlo pre bezkľúčové spúšťanie motora.

The_New_ŠKODA_Fabia_Interior.jpg
Širokouhlá fotografia prezrádza aj to, že niektoré verzie Fabie budú mať lakovanú dekoračnú lištu, patrične farebne zladenú s exteriérom

Na kompletnú sadu fotografií si ale ešte musíme počkať do autosalónu v Paríži, kde sa novinka predstaví verejnosti. Zatiaľ tak máme k dispozícii iba čelný a zadný trojštvrťové pohľad, pár detailov exteriéru a interiér. Dôležité veci už poznáme, najmä použité motory a základné technické údaje.

Nová Fabia je nižšia, širšia a aj keď je o trochu kratšia, má nepatrne dlhší rázvor. Pod kapotou nájdete základný litrový trojvalec, tisícdvestovku TSI a tiež niekoľko verzií celohliníkového trojvalca 1.4 TDI. Ten bude v modeli Greenline jazdiť za 3,1 litra na 100 km.

int 01.jpgint 02.jpgint 03.jpgint 04.jpgint 05.jpgint 06.jpg140819 The new SKODA Fabia_Front.jpg140819 The new SKODA Fabia_Back.jpg001_New_SKODA_Fabia_Headlight.jpg002_New_SKODA_Fabia_Front.jpg003_New_SKODA_Fabia_Grill.jpg004_New_Fabia_Tornado-line.jpg005_New_Fabia_C-pillar.jpg140807 New SKODA Fabia - New 1,4 TDI engine.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY