vytisknout velikost písma Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Škoda Fabia III ukázala interiér, odhaľovanie pokračuje

Po oficiálnom odhalení dizajnu nového modelu Škoda Fabia predstavuje automobilka aj vzhľad interiéru. Na fotografii vidíme nový trojramenný multifunkčný volant, tradičný prístrojový štít s dvojicou prístrojov a informačným displejom, ale tiež niekoľko nových detailov. Na ľavý ventilačný otvor zospodu bezprostredne nadväzuje panel tlačidiel a namiesto spínacej skrinky je na stĺpiku volantu tlačidlo pre bezkľúčové spúšťanie motora.

The_New_ŠKODA_Fabia_Interior.jpg
Širokouhlá fotografia prezrádza aj to, že niektoré verzie Fabie budú mať lakovanú dekoračnú lištu, patrične farebne zladenú s exteriérom

Na kompletnú sadu fotografií si ale ešte musíme počkať do autosalónu v Paríži, kde sa novinka predstaví verejnosti. Zatiaľ tak máme k dispozícii iba čelný a zadný trojštvrťové pohľad, pár detailov exteriéru a interiér. Dôležité veci už poznáme, najmä použité motory a základné technické údaje.

Nová Fabia je nižšia, širšia a aj keď je o trochu kratšia, má nepatrne dlhší rázvor. Pod kapotou nájdete základný litrový trojvalec, tisícdvestovku TSI a tiež niekoľko verzií celohliníkového trojvalca 1.4 TDI. Ten bude v modeli Greenline jazdiť za 3,1 litra na 100 km.

int 01.jpgint 02.jpgint 03.jpgint 04.jpgint 05.jpgint 06.jpg140819 The new SKODA Fabia_Front.jpg140819 The new SKODA Fabia_Back.jpg001_New_SKODA_Fabia_Headlight.jpg002_New_SKODA_Fabia_Front.jpg003_New_SKODA_Fabia_Grill.jpg004_New_Fabia_Tornado-line.jpg005_New_Fabia_C-pillar.jpg140807 New SKODA Fabia - New 1,4 TDI engine.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY