vytisknout velikost písma Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Štýlovej outdoorovej verzie ScoutLine sa dočkala aj Škoda Fabia Combi. Nečakajte ale nejakú robustnejšiu techniku alebo snáď pohon všetkých kolies. Pod kapotou je stále to isté, ani podvozok sa nedočkal úprav, respektíve ich automobilka nespomína. Jedná sa vlastne len o štýlový paket.

151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_01.jpg151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_02.jpg
Škoda Fabia ScoutLine je len bežný kombík vyzdobený podľa aktuálnych módnych trendov. Technika pod povrchom zostáva rovnaká, nemení sa ani podvozok

Na priložených fotografiách si môžete všimnúť kontrastného prevedenia nárazníkov aj zrkadiel, Fabia Combi ScoutLine dostane tiež 16" alebo 17" kolesá z ľahkých zliatin. Paket bude k dispozícii pre benzínové a dieselové motory s výkonom od 55 kW.

"ŠKODA Fabia Combi ScoutLine nadchne svojím dobrodružným ladením. Robustný vzhľad podčiarkujú výrazné plastové nástavce predných a zadných nárazníkov," píše automobilka v priloženej tlačovej správe. Napriek tomu by sme sa s Fabiou ScoutLine radšej nepúšťali do nejakého mimoasfaltového dobrodružstva.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY