vytisknout velikost písma Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Štýlovej outdoorovej verzie ScoutLine sa dočkala aj Škoda Fabia Combi. Nečakajte ale nejakú robustnejšiu techniku alebo snáď pohon všetkých kolies. Pod kapotou je stále to isté, ani podvozok sa nedočkal úprav, respektíve ich automobilka nespomína. Jedná sa vlastne len o štýlový paket.

151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_01.jpg151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_02.jpg
Škoda Fabia ScoutLine je len bežný kombík vyzdobený podľa aktuálnych módnych trendov. Technika pod povrchom zostáva rovnaká, nemení sa ani podvozok

Na priložených fotografiách si môžete všimnúť kontrastného prevedenia nárazníkov aj zrkadiel, Fabia Combi ScoutLine dostane tiež 16" alebo 17" kolesá z ľahkých zliatin. Paket bude k dispozícii pre benzínové a dieselové motory s výkonom od 55 kW.

"ŠKODA Fabia Combi ScoutLine nadchne svojím dobrodružným ladením. Robustný vzhľad podčiarkujú výrazné plastové nástavce predných a zadných nárazníkov," píše automobilka v priloženej tlačovej správe. Napriek tomu by sme sa s Fabiou ScoutLine radšej nepúšťali do nejakého mimoasfaltového dobrodružstva.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY