vytisknout velikost písma Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Škoda Fabia Combi ScoutLine má len ozdoby, technika je rovnaká

Štýlovej outdoorovej verzie ScoutLine sa dočkala aj Škoda Fabia Combi. Nečakajte ale nejakú robustnejšiu techniku alebo snáď pohon všetkých kolies. Pod kapotou je stále to isté, ani podvozok sa nedočkal úprav, respektíve ich automobilka nespomína. Jedná sa vlastne len o štýlový paket.

151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_01.jpg151009_SKODA_Fabia_Combi_ScoutLine_02.jpg
Škoda Fabia ScoutLine je len bežný kombík vyzdobený podľa aktuálnych módnych trendov. Technika pod povrchom zostáva rovnaká, nemení sa ani podvozok

Na priložených fotografiách si môžete všimnúť kontrastného prevedenia nárazníkov aj zrkadiel, Fabia Combi ScoutLine dostane tiež 16" alebo 17" kolesá z ľahkých zliatin. Paket bude k dispozícii pre benzínové a dieselové motory s výkonom od 55 kW.

"ŠKODA Fabia Combi ScoutLine nadchne svojím dobrodružným ladením. Robustný vzhľad podčiarkujú výrazné plastové nástavce predných a zadných nárazníkov," píše automobilka v priloženej tlačovej správe. Napriek tomu by sme sa s Fabiou ScoutLine radšej nepúšťali do nejakého mimoasfaltového dobrodružstva.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY