vytisknout velikost písma Škoda Fabia Combi sa preháňa po R10, je odhalenie na spadnutie?

Škoda Fabia Combi sa preháňa po R10, je odhalenie na spadnutie?
Zoznam kapitol
  1. Nová Škoda Fabia Combi pristihnutá
  2. Nová Škoda Fabia Combi pristihnutá: Fotogaléria

Vzhľadom na frekvenciu informácií o novej Fabii by sa skoro zdalo, že Škoda už v súvislosti s týmto modelom nemá čo skrývať - ale opak je pravdou. Aj keď už vieme, ako nová Fabia vyzerá s karosériou typu hatchback, aké bude mať motory aj ako vyzerá jej interiér, verzia Combi stále zostáva zahalená tajomstvom. Ferdinand Piëch, šéf dozornej rady koncernu VW, mal pritom práve kombíkovú Fabiu označiť za "najkrajšie auto koncernu".

P1100210.jpgP1100220.jpgP1100222.jpg
Detaily sú maskované, ale silueta novej Fabie Combi je dobre viditeľná

Tajomstvo tejto karosárskej varianty čiastočne poodhaľujú fotografie, ktoré nám poskytol čitateľ Aleš. "Boli urobené na ceste z Prahy do Mladej Boleslavi a vodič sa snažil ujsť, ako to len šlo, ale mal za sebou silnejšie auto, tak zostalo len u snahy," napísal nám.

Odfotená Škoda Fabia Combi je maskovaná, ale takto zblízka nemožno pred zvedavou šošovkou mobilu utajiť bočnú siluetu ani tvar zadného stĺpika - teda prvky, v ktorých sa kombi líši od už odhaleného hatchbacku.

Svetová premiéra čaká novú Fabiu až na októbrovom autosalóne v Paríži, ale stavili sme sa, že tak dlho na oficiálne fotky a informácie kombíku čakať nebudeme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY