vytisknout velikost písma Škoda CitiJet: koncept pre tohtoročný Wörthersee na prvom videu

V dňoch od 28. do 31. mája prebehne tradičný zraz GTI pri jazere Wörthersee, kde samozrejme nebude chýbať ani automobilka Škoda. Tá sem dorazí okrem iného s kabrioletom odvodeným od modelu Citigo. Na svedomí ho má šestnásť žiakov stredného odborného učilišťa Škoda Auto.

Projekt trvá od novembra minulého roku, pričom prvé výsledky prezentovala automobilka zhruba v polovici apríla. Citigo prestavaný na CitiJet má byť mestský kabriolet s atraktívnym exteriérom. Interiér potom vychádza z verzie Citigo Sport. Pod kapotou nájdeme litrové MPI disponujúci maximom 75 koní.

Prvé snímky sme si mohli prehliadnuť už skôr, aktuálne sa táto novinka prezentuje aj na prvom videu. Bohužiaľ ani tentoraz sa nepozrieme na hotový voz.

Stretnutie pri jazere Wörthersee bude mať tento rok svoj ​​33. ročník. Minulý rok tu bola možnosť vidieť napríklad Rapid Sport, extrémny Golf GTI s motorom o výkone 503 koní alebo Amarok osadený naftovým šesťvalcom s maximom 270 koní.

citijet.jpgcitijet2.jpg
Foto: Škoda Auto

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY