vytisknout velikost písma Škoda CitiJet je tu. Špeciál pre Wörthersee bol predstavený

Škoda CitiJet je tu. Špeciál pre Wörthersee bol predstavený

Po prvých skicách, fotkách nehotového autá a po prvom videu Škoda konečne vypustila na verejnosť zábery odhaľujúce kompletne celý špeciál určený pre Wörthersee. Ako je známe, ide o Škodu Citigo, ktorú počas šiestich mesiacov prestaval tím šestnástich žiakov stredného odborného učilišťa Škoda.

Dizajnová štúdia má byť atraktívna a má pritiahnuť pozornosť návštevníkov blížiacej sa akcie. Exteriér okrem absencie strechy zaujme modro-bielym lakom karosérie a šestnásťpalcovými diskmi. Tlačová správa upozorňuje aj na ručne vyrobený zadný spojler a dvojicu výfukov. O pohon sa stará nijako nezmenené litrové MPI ponúkajúce 75 koní.

Interiér má pôvod u verzie Citigo Sport. Okrem prvkov vychádzajúcich z tejto výbavy bolo do auta pridané aj ozvučenie s výkonom 300 wattov. Diódové osvetlenie potom reaguje na hudbu.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY