vytisknout velikost písma Škoda Citigo má po facelifte upravený interiér a dáždnik, motor 1.0 TSI nie

Škoda Citigo prekonala facelift. Motory a prevodovky zostávajú, jednotka 1.0 TSI nebude. Modernizáciou prešiel hlavne interiér. Citigo sa predstaví v Ženeve, predávať sa bude od júna.
Škoda Citigo má po facelifte upravený interiér a dáždnik, motor 1.0 TSI nie

Keď Volkswagen modernizoval malý model Up! a dal mu v rámci faceliftu aj motor 1.0 TSI s turbom, vyzeralo to, že by sa tento dynamicky veľmi schopný motor mohol pozrieť aj pod kapotu Škody Citigo, až príde čas na facelift. Ten práve nastal, avšak po motore 1.0 TSI nie je v tlačovej správe chýru ani slychu.

Ponuka motorov zostáva prakticky rovnaká. Od júna tohto roku, kedy sa modernizované Citigo začne predávať, môžete mať atmosférický trojvalec 1.0 MPI s výkonom 44 alebo 55 kW (60 alebo 75 k) a zhodnom krútiacim momentom 95 Nm. Zostáva aj verzia na CNG s výkonom 50 kW (68 k). Štandardne je motor spojený s päťstupňovým manuálom, ale priobjednať si možno aj robotizovaný automat.

Asi už ste si na priložených oficiálnych fotografiách všimli, čo je na exteriéri modelu Citigo nové. Konkrétne sú to kapota, maska ​​chladiča, nárazníky, hmlové svetlomety a zadné svetlá. Hmlovky teraz môžu mať tzv. corner funkciu, teda svietenie do zákrut. Viac zmien sa ale odohralo v interiéri.

Prepracovaný bol prístrojový štít, ktorý je dostupný v dvoch verziách. Palubný infotainment dostal novú grafiku a predovšetkým bol rozšírený o nové funkcie. A po novom môžete mať pod sedačkou spolujazdca schovaný originálny dáždnik.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY