vytisknout velikost písma Škoda chystá pre Wörthersee upravený model Yeti [prvé foto]

Škoda chystá pre Wörthersee upravený model Yeti [prvé foto]

Škoda CitiJet nebude jediným exemplárom, ktorý sa predstaví na zraze pri Wörthersee, čo sa dalo očakávať. Okrem študentského projektu dorazí tiež klasická úprava a tú automobilka aktuálne naznačila prostredníctvom prvého obrázku. Vyzerá to, že sa po minuloročnom Rapide tento rok dočkáme upravenej Škody Yeti.

Na podrobnejšie detaily je zatiaľ príliš skoro, aj keď Škoda na facebookovom profile zdôrazňuje, že na kompletné odhalenie nebudeme príliš dlho čakať. Čo je zjavné už teraz, to sú riadne vytiahnuté blatníky, respektíve výrazne rozšírený rozchod kolies a nový nárazník.

Wörthersee odštartuje už budúci týždeň. Okrem Škody sa tu ukážu samozrejme tiež iné koncernové značky. Seat dorazí s prestavanou Ibizou, ktorá sa volá Cupster, Audi predvedie sedan A3 osadený motorom s výkonom 525 koní.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY