vytisknout velikost písma Škoda Auto: sedem najlepších reklám v Anglicku a niečo navyše

Či už si o značke Škoda myslíte čokoľvek, isté je, že v jej novodobej histórii nájdeme niekoľko naozaj zaujímavých reklám.
Škoda Auto: sedem najlepších reklám v Anglicku a niečo navyše
Zoznam kapitol
  1. Úvod, Ako sa pečie Fabia, Škoda ako oddaná opora cyklistov, Škoda Octavia v RS nie je rodinné auto pre každý deň
  2. Yeti žiari v Pimp My Ride, Fabia v RS: čierna mágia, Roomster a balóniky, Fabia. Úprimne...
  3. Ďalšie reklamy na škodovky

Ako ste si určite sami všimli, snáď pod každým článkom, ktorý má vo svojom titulku meno "Škoda", sa rozhorí vášnivá diskusia. Pragmaticky vzaté, je to trochu zvláštne, poslaním automobilov Škoda totiž nebýva budiť emócie. Ešte zaujímavejšia je pritom odozva automobilov Škoda v Anglicku, kde ešte v dobe produkcie radu Škoda 105/120 boli tieto autá častým námetom toho nejrýdzejšieho britského humoru...

Stačilo ale len niekoľko rokov a napríklad vozidlá Škoda Felicia v Albione brali jedno ocenenie za druhým. Tiež v súčasnosti sa tam škodovky tešia významnej popularite, napríklad v minulom prieskume spokojnosti zákazníkov agentúry JD Power sa absolútne najobľúbenejšími automobilmi britského trhu stali Škoda Superb a Škoda Yeti, pričom na Jaguar XF zostala bronzová pozícia...

Britský magazín Autoexpress teraz zostavil zoznam siedmich najlepších reklám automobilky Škoda Auto. V závere sme si, už bez komentárov, dovolili pripojiť niekoľko tipov zo vzdialenejšej histórie.

Ako sa pečie Fabia

Jedna z vôbec najslávnejších automobilových reklám Škodovky z posledných rokov, ktorú ste iste zaznamenali tiež, predstavuje aktuálny model Škoda Fabia ako "lahodný zákusok". Tím cukrárov vymodeloval Fabiu do posledných detailov vrátane sedadiel, osemilitrového sirupového motora a želatínových zadných svetiel. Na stavbu vraj padlo 20 kg hrozienok, 100 kg cukru a 180 vajec.

Škoda ako oddaná opora cyklistov

Automobilka Škoda Auto je dlhodobým partnerom mnohých športových podnikov a seriálov, avšak jedným z najvýznamnejších spojenectiev je podpora cyklistického Tour de France, v ktorom sa vozidlá Škoda stali už bežným koloritom. V tejto reklame sa ukazuje Octavia ako obetavý ochranca padajúcich pretekárov, nevadia jej prúdy šampanského a jej kapota ochotne poslúžia ako masérsky stôl.

Škoda Octavia v RS nie je rodinné auto pre každý deň

Samozrejme, že je, ale táto minútová reklama je na paradoxoch založená. Ulicou prechádza Škoda Octavia RS a budí úžas v očiach všetkých prizerajúcich, všetky kulisy a rekvizity sú pritom extrémne rozmerné alebo inak "prepálené". Má to fungovať asi takto: Octavia RS na rozdiel od konkurencie na prvý pohľad vyzerá ako praktický, na efekt nehrajúci voz, to najvýraznejšie sa totiž skrýva až pod jeho triezvo strihaným kabátom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY