vytisknout velikost písma Škoda Auto: sedem najlepších reklám v Anglicku a niečo navyše

Či už si o značke Škoda myslíte čokoľvek, isté je, že v jej novodobej histórii nájdeme niekoľko naozaj zaujímavých reklám.
Škoda Auto: sedem najlepších reklám v Anglicku a niečo navyše
Zoznam kapitol
  1. Úvod, Ako sa pečie Fabia, Škoda ako oddaná opora cyklistov, Škoda Octavia v RS nie je rodinné auto pre každý deň
  2. Yeti žiari v Pimp My Ride, Fabia v RS: čierna mágia, Roomster a balóniky, Fabia. Úprimne...
  3. Ďalšie reklamy na škodovky

Ako ste si určite sami všimli, snáď pod každým článkom, ktorý má vo svojom titulku meno "Škoda", sa rozhorí vášnivá diskusia. Pragmaticky vzaté, je to trochu zvláštne, poslaním automobilov Škoda totiž nebýva budiť emócie. Ešte zaujímavejšia je pritom odozva automobilov Škoda v Anglicku, kde ešte v dobe produkcie radu Škoda 105/120 boli tieto autá častým námetom toho nejrýdzejšieho britského humoru...

Stačilo ale len niekoľko rokov a napríklad vozidlá Škoda Felicia v Albione brali jedno ocenenie za druhým. Tiež v súčasnosti sa tam škodovky tešia významnej popularite, napríklad v minulom prieskume spokojnosti zákazníkov agentúry JD Power sa absolútne najobľúbenejšími automobilmi britského trhu stali Škoda Superb a Škoda Yeti, pričom na Jaguar XF zostala bronzová pozícia...

Britský magazín Autoexpress teraz zostavil zoznam siedmich najlepších reklám automobilky Škoda Auto. V závere sme si, už bez komentárov, dovolili pripojiť niekoľko tipov zo vzdialenejšej histórie.

Ako sa pečie Fabia

Jedna z vôbec najslávnejších automobilových reklám Škodovky z posledných rokov, ktorú ste iste zaznamenali tiež, predstavuje aktuálny model Škoda Fabia ako "lahodný zákusok". Tím cukrárov vymodeloval Fabiu do posledných detailov vrátane sedadiel, osemilitrového sirupového motora a želatínových zadných svetiel. Na stavbu vraj padlo 20 kg hrozienok, 100 kg cukru a 180 vajec.

Škoda ako oddaná opora cyklistov

Automobilka Škoda Auto je dlhodobým partnerom mnohých športových podnikov a seriálov, avšak jedným z najvýznamnejších spojenectiev je podpora cyklistického Tour de France, v ktorom sa vozidlá Škoda stali už bežným koloritom. V tejto reklame sa ukazuje Octavia ako obetavý ochranca padajúcich pretekárov, nevadia jej prúdy šampanského a jej kapota ochotne poslúžia ako masérsky stôl.

Škoda Octavia v RS nie je rodinné auto pre každý deň

Samozrejme, že je, ale táto minútová reklama je na paradoxoch založená. Ulicou prechádza Škoda Octavia RS a budí úžas v očiach všetkých prizerajúcich, všetky kulisy a rekvizity sú pritom extrémne rozmerné alebo inak "prepálené". Má to fungovať asi takto: Octavia RS na rozdiel od konkurencie na prvý pohľad vyzerá ako praktický, na efekt nehrajúci voz, to najvýraznejšie sa totiž skrýva až pod jeho triezvo strihaným kabátom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

včera | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY