vytisknout velikost písma Shell zmaže zákazníkom staršie Smart body

Shell zmaže zákazníkom staršie Smart body

Zákazníci, ktorí v ​​sieti čerpacích staníc Shell zbierajú Smart body vo vernostnom programe Shell CLUBSMART, by si mali skontrolovať platnosť svojich bodov. Body nazbierané pred rokom 2011 čoskoro prestanú platiť, ako si všimol napríklad tento užívateľ sociálnej siete Twitter:

Náhodou som zistil, že Shell Smartbody nazbierané pred 2011 koncom tohto roka prepadnú do čiernej diery.

— ntr23 (@ntr23) October 24, 2013

Shell na náš dotaz potvrdil. "V súlade s platnými dlhodobými pravidlami programu sme sa rozhodli pristúpiť k zmazaniu starších a doteraz neuplatnených bodov nazbieraných pred rokom 2011," hovorí Petr Šindler, manažér komunikácie, Shell s.r.o.

Zároveň dôjde k deaktivácii členských kariet Shell CLUBSMART, ktoré neboli použité od 31. decembra 2012. "Chceme okrem iného motivovať našich stálych zákazníkov k využívaniu výhod programu Shell CLUBSMART, k uplatneniu starších bodov a samozrejme na využívanie našich služieb i produktov a tým aj k zbieraniu bodov nových," zdôvodňuje opatrenia Šindler.

Všetci členovia sú podľa neho informovaní o zmenách s dostatočným predstihom.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY