vytisknout velikost písma Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu.
Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Spoločnosť Shelby American sa vrhla na základný štvorvalcový Ford Mustang 2.3 EcoBoost. Musela si dať naozaj záležať, pretože tuningový kit stojí dokonca o sto dolárov viac než celé auto. Základný Mustang sa v USA predáva za 23 895 dolárov.

sgtepic2.jpgsgtepic3.jpgsgtepic4.jpgÚprava Shelby GT EcoBoost vychádza z tuningového balíčka pre osemvalec. Rozdiely sú na prvý pohľad len ťažko rozoznateľné, líšia sa treba koncovky výfuku

V rámci úpravy nájdete karbónové aerodynamické doplnky ako napríklad predné "lízatko" pod nárazníkom a zadný spojler, ale aj karbónové prahy a kapotu. Nové sú aj posilnené a odľahčené 20" kolesá s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozok z paketu Performance.

Vnútri sú úpravy obmedzené len na niektoré detaily, ale keď máte v aute až desať airbagov, nemôžete len tak vymeniť sedačky, volant a podobne. Shelby GT EcoBoost totiž plne vyhovuje zaoceánskym homologizačným predpisom aj bezpečnostným požiadavkám Fordu.

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky, vnútornosti motora sú prakticky rovnaké. Výsledkom úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový štvorvalec má na našom trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu, ale je určená napríklad pre tých, ktorí napríklad z daňových zákonov alebo z iného dôvodu nemôžu mať väčší motor. Aj tak je dvojnásobná cenovka proti základnému autu skutočne odvážna.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY