vytisknout velikost písma Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu.
Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Spoločnosť Shelby American sa vrhla na základný štvorvalcový Ford Mustang 2.3 EcoBoost. Musela si dať naozaj záležať, pretože tuningový kit stojí dokonca o sto dolárov viac než celé auto. Základný Mustang sa v USA predáva za 23 895 dolárov.

sgtepic2.jpgsgtepic3.jpgsgtepic4.jpgÚprava Shelby GT EcoBoost vychádza z tuningového balíčka pre osemvalec. Rozdiely sú na prvý pohľad len ťažko rozoznateľné, líšia sa treba koncovky výfuku

V rámci úpravy nájdete karbónové aerodynamické doplnky ako napríklad predné "lízatko" pod nárazníkom a zadný spojler, ale aj karbónové prahy a kapotu. Nové sú aj posilnené a odľahčené 20" kolesá s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozok z paketu Performance.

Vnútri sú úpravy obmedzené len na niektoré detaily, ale keď máte v aute až desať airbagov, nemôžete len tak vymeniť sedačky, volant a podobne. Shelby GT EcoBoost totiž plne vyhovuje zaoceánskym homologizačným predpisom aj bezpečnostným požiadavkám Fordu.

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky, vnútornosti motora sú prakticky rovnaké. Výsledkom úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový štvorvalec má na našom trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu, ale je určená napríklad pre tých, ktorí napríklad z daňových zákonov alebo z iného dôvodu nemôžu mať väčší motor. Aj tak je dvojnásobná cenovka proti základnému autu skutočne odvážna.

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

včera | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY