vytisknout velikost písma Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu.
Shelby upravil štvorvalcový Mustang EcoBoost. Kit stojí rovnako ako celé auto

Spoločnosť Shelby American sa vrhla na základný štvorvalcový Ford Mustang 2.3 EcoBoost. Musela si dať naozaj záležať, pretože tuningový kit stojí dokonca o sto dolárov viac než celé auto. Základný Mustang sa v USA predáva za 23 895 dolárov.

sgtepic2.jpgsgtepic3.jpgsgtepic4.jpgÚprava Shelby GT EcoBoost vychádza z tuningového balíčka pre osemvalec. Rozdiely sú na prvý pohľad len ťažko rozoznateľné, líšia sa treba koncovky výfuku

V rámci úpravy nájdete karbónové aerodynamické doplnky ako napríklad predné "lízatko" pod nárazníkom a zadný spojler, ale aj karbónové prahy a kapotu. Nové sú aj posilnené a odľahčené 20" kolesá s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozok z paketu Performance.

Vnútri sú úpravy obmedzené len na niektoré detaily, ale keď máte v aute až desať airbagov, nemôžete len tak vymeniť sedačky, volant a podobne. Shelby GT EcoBoost totiž plne vyhovuje zaoceánskym homologizačným predpisom aj bezpečnostným požiadavkám Fordu.

Štvorvalec 2.3 EcoBoost sa dočkal nového športového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky, vnútornosti motora sú prakticky rovnaké. Výsledkom úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový štvorvalec má na našom trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovať osemvalcu, ale je určená napríklad pre tých, ktorí napríklad z daňových zákonov alebo z iného dôvodu nemôžu mať väčší motor. Aj tak je dvojnásobná cenovka proti základnému autu skutočne odvážna.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY