vytisknout velikost písma Šesťkolky sú v móde. Dočkala sa aj Lada Niva

Šesťkolky sú v móde. Dočkala sa aj Lada Niva

Keď Mercedes predstavoval šesťkolesovú triedu G, asi úplne netušil, akú pozornosť týmto krokom vyvolá. Samotné G 63 AMG 6x6 vzbudilo veľa záujmu nielen u hnuteľných kupcov, ale aj u rôznych nadšencov. A tak sa zrazu objavila správa o tom, že v Rumunsku jazdí Dacia 1300 6x6 alebo teraz tá najnovšia ukazujúca Ladu Niva prestavanú opäť podľa vzoru šesťkolesového "Géčka".

Na internete síce koluje menšia fotogaléria, vďaka ktorej si toto auto môžeme prezrieť zo všetkých strán, ale faktické informácie sa nám dohľadať nepodarilo. Takže možno len špekulovať o tom, čo sa nachádza pod kapotou. Štandardná tisícsedemstovka so svojimi 61 kW (83 k) tam asi nebude... Každopádne výsledok nevyzerá vôbec zle.

Kto potrebuje u svojho auta trojicu náprav a nechce si stavať v garáži vlastný špeciál, ten môže osloviť napríklad spoločnosť Kahn Design, ktorá osadila jednou nápravou navyše model Defender. Podobne strihané auto vlastní aj Dacia. Tá pre zmenu využila Duster.

lada_07.jpglada_01.jpglada_03.jpglada_08.jpglada_09.jpglada_10.jpglada_04.jpglada_05.jpglada_06.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY