vytisknout velikost písma Šesťkolesový Defender si hovorí o titul najväčšieho monštra autosalónu

Šesťkolesový Defender si hovorí o titul najväčšieho monštra autosalónu

Na veľkých autosalónoch je už tradične k videniu mnoho rôznych tuningových kreácií. Tohtoročná Ženeva v tomto smere ponúka napríklad Mercedes-Benz triedy S vyladený od Brabusu na 900 koní, avšak titul najväčšieho monštra autosalónu zrejme (ak zajtra neobjavíme ešte niečo iné) nakoniec skončí u šesťkolesového Defendera, o ktorý sa postarala spoločnosť Kahn Design.

Toto auto má byť svojim spôsobom náhradou za šesťkolesovú triedu G, ktorá sa už nevyrába. Oproti štandardnému Defenderu je táto špecialita natiahnutá o 400 mm v oblasti kapoty a o 800 mm v zadnej časti. Navyše je vozidlo aj o 150 mm širšie.

Vďaka dlhšej prednej časti vznikol priestor pre väčší motor, takže sa pod kapotu namiesto pôvodného dieselu nasťahoval osemvalec GM s objemom 6,2 litra a výkonom 321 kW (437 k). Prípadní majetní zákazníci sa môžu rovno tešiť aj na pancierované verzie.

Patrí sa ale doplniť, že sa jedná zatiaľ len o koncept. O nezáujem zo strany istej skupiny zákazníkov sa ale neobávame.

def_07.jpgdef_08.jpgdef_09.jpgdef_10.jpgdef_01.jpgdef_03.jpgdef_02.jpgdef_04.jpgdef_05.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY