vytisknout velikost písma Šesťkolesová trieda G jazdila už v roku 1994. Teraz je na predaj

Šesťkolesová trieda G jazdila už v roku 1994. Teraz je na predaj

O tom, že Mercedes nedávno predával triedu G vo verzii s tromi nápravami, vie dnes asi úplne každý. Lenže niečo podobné existovalo už na začiatku deväťdesiatych rokov a jeden z vtedajších exemplárov je dokonca na predaj. Takže ak vám nová trieda G 6x6 utiekla, môžete si spravit chuť. Potrebovať k tomu budete zhruba 77 tisíc eur.

Ponúkaný Mercedes-Benz G500 6x6 má najazdených necelých 65 000 km a údajne je vo výbornom stave. Vozidlo postavila v roku 1994 nemecká spoločnosť Schultz, pričom bolo vyrobených len dvanásť exemplárov. Väčšina zamierila na Blízky východ, ten predávaný si ale našiel svojho majiteľa v Rusku.

Interiér presne zodpovedá tomu, pre čo je automobil určený. V aute nájdete luxusné kožené kreslá, drevené obloženie, televíziu alebo tiež malý bar. Proste všetko, čo by takýto arabský šejk mohol na svojich cestách potrebovať.

A pretože začiatkom deväťdesiatych rokov bolo slovo downsizing ešte pojmom úplne neznámym, nenájdete pod kapotou nič menšieho než päťlitrový dvanásťvalec. Ak teda máte záujem, zašlite objednávku do spoločnosti AutoLehmann Moscow, ktorá vozidlo predáva.

lehmann_01.jpglehmann_02.jpglehmann_03.jpglehmann_04.jpglehmann_05.jpglehmann_06.jpglehmann_07.jpglehmann_08.jpglehmann_09.jpglehmann_10.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY