vytisknout velikost písma Šesťkolesová trieda G jazdila už v roku 1994. Teraz je na predaj

Šesťkolesová trieda G jazdila už v roku 1994. Teraz je na predaj

O tom, že Mercedes nedávno predával triedu G vo verzii s tromi nápravami, vie dnes asi úplne každý. Lenže niečo podobné existovalo už na začiatku deväťdesiatych rokov a jeden z vtedajších exemplárov je dokonca na predaj. Takže ak vám nová trieda G 6x6 utiekla, môžete si spravit chuť. Potrebovať k tomu budete zhruba 77 tisíc eur.

Ponúkaný Mercedes-Benz G500 6x6 má najazdených necelých 65 000 km a údajne je vo výbornom stave. Vozidlo postavila v roku 1994 nemecká spoločnosť Schultz, pričom bolo vyrobených len dvanásť exemplárov. Väčšina zamierila na Blízky východ, ten predávaný si ale našiel svojho majiteľa v Rusku.

Interiér presne zodpovedá tomu, pre čo je automobil určený. V aute nájdete luxusné kožené kreslá, drevené obloženie, televíziu alebo tiež malý bar. Proste všetko, čo by takýto arabský šejk mohol na svojich cestách potrebovať.

A pretože začiatkom deväťdesiatych rokov bolo slovo downsizing ešte pojmom úplne neznámym, nenájdete pod kapotou nič menšieho než päťlitrový dvanásťvalec. Ak teda máte záujem, zašlite objednávku do spoločnosti AutoLehmann Moscow, ktorá vozidlo predáva.

lehmann_01.jpglehmann_02.jpglehmann_03.jpglehmann_04.jpglehmann_05.jpglehmann_06.jpglehmann_07.jpglehmann_08.jpglehmann_09.jpglehmann_10.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY