vytisknout velikost písma Sériový Mercedes-Benz GLA 45 AMG je tu. Prekvapenie nečakajte

Sériový Mercedes-Benz GLA 45 AMG je tu. Prekvapenie nečakajte

Za necelý týždeň odštartuje autosalón v Detorite, kde sa ukáže aj sériová verzia Mercedesu-Benz GLA 45 AMG. Ako určite viete, tento model sa predstavil už v koncom novembra v Los Angeles, vtedy údajne išlo o koncept. Ten mal však na prvý pohľad veľmi blízko k sériovému prevedeniu, čo sa tiež dnes vďaka prvým oficiálnym fotografiám konečnej varianty potvrdilo. Prekvapenie sa teda podľa očakávania nekoná.

A to samozrejme platí aj o technike. Pod kapotou opäť nájdeme preplňovaný dvojlitrový štvorvalec disponujúci maximálnym výkonom 360 koní, prevodovka je sedemstupňová dvojspojková a pohon všetkých kolies obstaráva medzinápravová spojka umiestnená pri zadnom diferenciáli.

Čo sa dynamiky týka, šprint z nuly na stovku by sa stále mal zmestiť pod hranicu piatich sekúnd, maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na obvyklých 250 km/h.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY