vytisknout velikost písma Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Zaujímavá informácia prišla priamo z Talianska. Určite si spomínate na fascinujúce jarný koncept Maserati Alfieri z autosalónu v Ženeve. Automobilka teraz priznala, že dizajn vozidla plánovaného do výroby na rok 2016 vôbec nezmení.

Už v Ženeve Maserati tvrdilo, že ku konceptu Alfieri pristupovalo ako k stavbe sériového vozidla. Vďaka tomu bol koncept veľmi uveriteľný, plne funkčný a hlavne sa ho v sériovej výrobe dočkáme už čoskoro. Jediné výraznejšie zmeny čakajte v interiéri.

806018_1.jpg806024_5.jpg806026_9.jpg
Nestáva sa často, aby sa dizajn konceptu bez úprav dostal až do sériovej výroby

Maserati Alfieri nenahradí model GranTurismo. Ten v roku 2018 dostane väčšieho a prémiovejšieho nástupcu výhradne s osemvalcovými motormi. Menšie Alfieri bude veľkosťou zodpovedať Porsche 911 a poháňať ho budú len šesťvalce s preplňovaním. Ich výkony budú siahať od 301 do 412 kW (410 až 560 koní).

Ku kupé sa v roku 2017 pridá aj kabriolet Alfieri. Maserati tiež priznalo, že sa model bude spoliehať ako na pohon zadných kolies, tak aj na štvorkolku, čo určite pomôže rozšíriť okruh potenciálnych zákazníkov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY