vytisknout velikost písma Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Zaujímavá informácia prišla priamo z Talianska. Určite si spomínate na fascinujúce jarný koncept Maserati Alfieri z autosalónu v Ženeve. Automobilka teraz priznala, že dizajn vozidla plánovaného do výroby na rok 2016 vôbec nezmení.

Už v Ženeve Maserati tvrdilo, že ku konceptu Alfieri pristupovalo ako k stavbe sériového vozidla. Vďaka tomu bol koncept veľmi uveriteľný, plne funkčný a hlavne sa ho v sériovej výrobe dočkáme už čoskoro. Jediné výraznejšie zmeny čakajte v interiéri.

806018_1.jpg806024_5.jpg806026_9.jpg
Nestáva sa často, aby sa dizajn konceptu bez úprav dostal až do sériovej výroby

Maserati Alfieri nenahradí model GranTurismo. Ten v roku 2018 dostane väčšieho a prémiovejšieho nástupcu výhradne s osemvalcovými motormi. Menšie Alfieri bude veľkosťou zodpovedať Porsche 911 a poháňať ho budú len šesťvalce s preplňovaním. Ich výkony budú siahať od 301 do 412 kW (410 až 560 koní).

Ku kupé sa v roku 2017 pridá aj kabriolet Alfieri. Maserati tiež priznalo, že sa model bude spoliehať ako na pohon zadných kolies, tak aj na štvorkolku, čo určite pomôže rozšíriť okruh potenciálnych zákazníkov.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY