vytisknout velikost písma Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Sériové Maserati Alfieri sa nebude líšiť od konceptu

Zaujímavá informácia prišla priamo z Talianska. Určite si spomínate na fascinujúce jarný koncept Maserati Alfieri z autosalónu v Ženeve. Automobilka teraz priznala, že dizajn vozidla plánovaného do výroby na rok 2016 vôbec nezmení.

Už v Ženeve Maserati tvrdilo, že ku konceptu Alfieri pristupovalo ako k stavbe sériového vozidla. Vďaka tomu bol koncept veľmi uveriteľný, plne funkčný a hlavne sa ho v sériovej výrobe dočkáme už čoskoro. Jediné výraznejšie zmeny čakajte v interiéri.

806018_1.jpg806024_5.jpg806026_9.jpg
Nestáva sa často, aby sa dizajn konceptu bez úprav dostal až do sériovej výroby

Maserati Alfieri nenahradí model GranTurismo. Ten v roku 2018 dostane väčšieho a prémiovejšieho nástupcu výhradne s osemvalcovými motormi. Menšie Alfieri bude veľkosťou zodpovedať Porsche 911 a poháňať ho budú len šesťvalce s preplňovaním. Ich výkony budú siahať od 301 do 412 kW (410 až 560 koní).

Ku kupé sa v roku 2017 pridá aj kabriolet Alfieri. Maserati tiež priznalo, že sa model bude spoliehať ako na pohon zadných kolies, tak aj na štvorkolku, čo určite pomôže rozšíriť okruh potenciálnych zákazníkov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY