vytisknout velikost písma Sériové Concept Coupe tak skoro nebude. Volvo má iné priority

Sériové Concept Coupe tak skoro nebude. Volvo má iné priority

Volvo Concept Coupe odštartovalo v septembri minulého roka dlhú prípravu na príchod novej generácie XC90. Koncept ako taký to bol dizajnovo nesmierne vydarený, čo dobre dokazuje aj rad ocenení. Lenže na prípadný prechod do sériovej verzie si budeme musieť ešte počkať, hoci auto vyzerá veľmi sériovo.

V rozhovore pre Autoexpress to povedal Anders Gunnarson, ktorý má v tíme Thomasa Ingenlatha na starosť dizajn exteriéru. Podľa jeho slov bol projekt sériového Concept Coupe pozastavený, hoci by Volvo také kupé vo svojej ponuke uvítalo.

Lenže priority sú niekde inde. Budúci rok začne švédska automobilka postupne uvádzať na trh novú XC90, čo je pre Volvo extrémne dôležitý model, ktorý skrátka musí byť úspešný. A preto sa všetky sily automobilky budú sústrediť len a len na tento voz.

Až nastane ten správny čas, údajne nebude zložité vrátiť sa k projektu Concept Coupe a dotiahnuť ho do úspešného konca. Sériová verzia by sa podľa Gunnarsona mohla objaviť na trhu v nasledujúcich niekoľkých rokoch. 

v.jpgvv.jpgvvv.jpgvvvv.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY