vytisknout velikost písma Sériové Concept Coupe tak skoro nebude. Volvo má iné priority

Sériové Concept Coupe tak skoro nebude. Volvo má iné priority

Volvo Concept Coupe odštartovalo v septembri minulého roka dlhú prípravu na príchod novej generácie XC90. Koncept ako taký to bol dizajnovo nesmierne vydarený, čo dobre dokazuje aj rad ocenení. Lenže na prípadný prechod do sériovej verzie si budeme musieť ešte počkať, hoci auto vyzerá veľmi sériovo.

V rozhovore pre Autoexpress to povedal Anders Gunnarson, ktorý má v tíme Thomasa Ingenlatha na starosť dizajn exteriéru. Podľa jeho slov bol projekt sériového Concept Coupe pozastavený, hoci by Volvo také kupé vo svojej ponuke uvítalo.

Lenže priority sú niekde inde. Budúci rok začne švédska automobilka postupne uvádzať na trh novú XC90, čo je pre Volvo extrémne dôležitý model, ktorý skrátka musí byť úspešný. A preto sa všetky sily automobilky budú sústrediť len a len na tento voz.

Až nastane ten správny čas, údajne nebude zložité vrátiť sa k projektu Concept Coupe a dotiahnuť ho do úspešného konca. Sériová verzia by sa podľa Gunnarsona mohla objaviť na trhu v nasledujúcich niekoľkých rokoch. 

v.jpgvv.jpgvvv.jpgvvvv.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY