vytisknout velikost písma Sériová Lada X-Ray je o niečo väčšia ako Sandero. Kufor zvládne 324 litrov

Sériová Lada X-Ray je o niečo väčšia ako Sandero. Kufor zvládne 324 litrov

Ruskými médiami kolujú nové informácie týkajúce sa pripravovaného crossoveru Lada X-Ray. Podľa nich odštartuje výroba v decembri tohto roka. Ruská novinka by tiež mala byť väčšia ako Sandero Stepway, z ktorého technicky vychádza. Záujemcovia dostanú na výber medzi troma motormi.

Sériová Lada X-Ray je dlhá 4164 mm, široká 1764 mm a vysoká 1570 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2592 mm. Techniku ​​daruje Sandero Stepway, ktoré meria (pre porovnanie) 4081 mm na dĺžku, 1733 mm na šírku a 1618 mm na výšku. Rázvor náprav je pri oboch autách prakticky zhodný, Sandero ponúka 2590 mm.

Podľa ďalších informácií ponúkne Lada X-Ray základný objem batožinového priestoru 324 litrov, respektíve 770 litrov po sklopení zadných operadiel. Na trh vozidlo dorazí s tromi benzínovými jednotkami. Základná tisícšesťstovka disponuje výkonom 80 kW (106 k), silnejšia verzia vyprodukuje 84 kW (114 k) a vrcholom bude tisícosemstovka naladená na 90 kW (123 k). Tá bude tiež spojená s automatickou prevodovkou.

Výroba novej Lady X-Ray odštartuje podľa informácií kolegov zo zr.ru pätnásteho decembra.

getthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (4).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY