vytisknout velikost písma Sériová Lada X-Ray je o niečo väčšia ako Sandero. Kufor zvládne 324 litrov

Sériová Lada X-Ray je o niečo väčšia ako Sandero. Kufor zvládne 324 litrov

Ruskými médiami kolujú nové informácie týkajúce sa pripravovaného crossoveru Lada X-Ray. Podľa nich odštartuje výroba v decembri tohto roka. Ruská novinka by tiež mala byť väčšia ako Sandero Stepway, z ktorého technicky vychádza. Záujemcovia dostanú na výber medzi troma motormi.

Sériová Lada X-Ray je dlhá 4164 mm, široká 1764 mm a vysoká 1570 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2592 mm. Techniku ​​daruje Sandero Stepway, ktoré meria (pre porovnanie) 4081 mm na dĺžku, 1733 mm na šírku a 1618 mm na výšku. Rázvor náprav je pri oboch autách prakticky zhodný, Sandero ponúka 2590 mm.

Podľa ďalších informácií ponúkne Lada X-Ray základný objem batožinového priestoru 324 litrov, respektíve 770 litrov po sklopení zadných operadiel. Na trh vozidlo dorazí s tromi benzínovými jednotkami. Základná tisícšesťstovka disponuje výkonom 80 kW (106 k), silnejšia verzia vyprodukuje 84 kW (114 k) a vrcholom bude tisícosemstovka naladená na 90 kW (123 k). Tá bude tiež spojená s automatickou prevodovkou.

Výroba novej Lady X-Ray odštartuje podľa informácií kolegov zo zr.ru pätnásteho decembra.

getthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (4).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY