vytisknout velikost písma Sériová Lada Vesta odhaľuje svoj interiér. Nevyzerá zle

Sériová Lada Vesta odhaľuje svoj interiér. Nevyzerá zle

Sériovú Ladu Vesta sme si mohli pozrieť už skôr, po novom sa ale na internet dostali dve fotografie znázorňujúce sériový interiér tejto ruskej novinky. A ako sa môžete presvedčiť, výsledok nevyzerá vôbec zle.

To, čo je vidieť na fotkách, ktoré priniesol ruský auto.mail.ru, je vrcholná výbava Lux, kde nebude chýbať vlastne vôbec nič. Auto má klimatizáciu, rádio, vyhrievané sedačky, elektricky ovládané okná, ale aj dvojfarebné čalúnenie, centrál a stabilizáciu. Okrem prevedenia s manuálnou prevodovkou bude k dispozícii aj automat, ktorý by mal pochádzať od zavedenej spoločnosti ZF.

Podľa predbežných informácií dorazí Lada Vesta do predaja na domácom trhu tento rok na jeseň a ruské médiá už tiež špekulujú o prvej cene. Tá by sa mala pohybovať niekde okolo 480 000 rubľov. Vrcholné výbavy by mali stáť približne 600 000 rubľov.

vest_1.jpgvest_2.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY