vytisknout velikost písma Sériová Honda NSX sa odhalí do konca tohto roka

Sériová Honda NSX sa odhalí do konca tohto roka

Honda svojim fanúšikom ponúkne celkom zaujímavý vianočný darček. Ešte pred koncom roka by mala do sveta poslať prvé fotografie produkčnej verzie superšportu NSX, na ktorý sa po všetkých tých konceptoch čaká už veľmi dlho. Oficiálne odhalenie potom prebehne na autosalóne v Detroite v januári 2015. 

Podľa Hondy sa máme tešiť na kombináciu zážitkov Ferrari 458 Italia a ceny Porsche 911. To vyzerá veľmi sľubne. Obzvlášť pokiaľ sa skutočne podarí cenu udržať okolo 90-tisíc eur. 

Honda NSX (možno sa bude volať Acura NSX) sa spoľahne na benzínovo-hybridný pohon s uprostred umiestneným šesťvalcom a elektromotormi. Jeden elektromotor spolu s benzínovým motorom roztočí cez sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku zadné kolesá, predným kolesám potom pomôžu dva elektromotory. 

Honda systém pohonu pomenováva ako Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive. Predné elektromotory pomôžu i ovládateľnosti vďaka svojej funkcii vektorovania krútiaceho momentu. Auto by sa ale primárne malo správať ako zadný náhon a funkcia samostatnej jazdy na elektrinu bude asi výrazne limitovaná. 

Honda NSX má byť pomerne ľahké a jednoduché auto. Výkon by sa mal pohybovať niekde okolo 300 kW s tým, že výrazný má byť krútiaci moment a priebeh výkonu. Honda potvrdila aj príchod kabrioletu.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY