vytisknout velikost písma Sériová Honda Civic Type R odhalena na prvních fotkách

Sériová Honda Civic Type R odhalena na prvních fotkách

Vyzerá to, že sa tohtoročná Ženeva ponesie v športovom duchu. Ford privezie novú generáciu Focusu RS, Honda sa vytasí s dlho očakávanou sériovou verziou nového Civicu Type R. Ako bude toto auto vyzerať, to hneď niekoľkokrát naznačil koncept. Dnes už ale sú na svete prvé neoficiálne fotky odhaľujúce v podstate všetko dôležité.

Ako sa dalo čakať, finálna verzia sa od konceptu príliš nelíši. Sériový Type R má veľmi agresívny predný nárazník a dosť výrazný predný spojler. Zostalo tiež obrie zadné krídlo, výrazný zadný difúzor alebo dve dvojité koncovky výfuku. Sčítané a podčiarknuté, tento Civic vyzerá veľmi sľubne.

Z predchádzajúcich informácií vieme, že nový Civic Type R bude mať pod kapotou preplňovaný dvojliter, jeho presný výkon však zverejnený nebol.

Maximálna rýchlosť sa dostane na 270 km/h. Auto stojí na devätnásťpalcových kolesách, za ktorými sa skrývajú brzdy Brembo.
Všetko podstatné budeme poznať najneskôr budúci týždeň, kedy odštartuje ženevský autosalón.

typr_1.jpgtypr_2.jpgtypr_3.jpgtypr_4.jpg
Foto: Worldcarfans

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY