vytisknout velikost písma Šéf Porsche Matthias Müller odsúdil vzhľad modelu Panamera

Šéf Porsche Matthias Müller odsúdil vzhľad modelu Panamera

Sám šéf automobilky Porsche Matthias Müller sa o dizajne štvordverového sedanu Panamera vyjadril veľmi otvorene. V rozhovore pre médiá na autosalóne v Paríži Müller priznal, že niektoré veci sa na modeli Panamera nepodarilo urobiť úplne dobre, napríklad dizajn exteriéru aj interiéru. Povedal, že Panamera nie je žiadny krásavec. 

Hlavný návrhár automobilky Michael Mauer tieto tvrdenia trochu miernil a Panameru obhajoval. Pripustil, že dizajn je kontroverzný, ale že sa to zákazníkom páči a že z ekonomického hľadiska je Panamera úspešný model. Zákazníci vraj dávajú prednosť výraznému autu a nechcú automobil, ktorý by nikoho neurážal, ale bol zároveň nevýrazný. 

Mauer nechcel špecifikovať vzhľad novej generácie Porsche Panamera, ale vraj sa opäť bude jednať o auto, ktoré sa nebude niektorým ľuďom a potenciálnym klientom páčiť. Napriek tomu verí, že nová Panamera v konkurencii prestížnych prémiových sedanov opäť uspeje. 

Podľa Mauera bude auto vyzerať odlišne a vraj určite lepšie, no jednoznačne spoznáme, že je to práve Panamera. Narážal tak na otázky ohľadom aproximácie dizajnu Panamery s modelom 911 alebo SUV Cayenne. Veľkosť auta zostane vraj prakticky rovnaká.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY