vytisknout velikost písma Šéf Porsche Matthias Müller odsúdil vzhľad modelu Panamera

Šéf Porsche Matthias Müller odsúdil vzhľad modelu Panamera

Sám šéf automobilky Porsche Matthias Müller sa o dizajne štvordverového sedanu Panamera vyjadril veľmi otvorene. V rozhovore pre médiá na autosalóne v Paríži Müller priznal, že niektoré veci sa na modeli Panamera nepodarilo urobiť úplne dobre, napríklad dizajn exteriéru aj interiéru. Povedal, že Panamera nie je žiadny krásavec. 

Hlavný návrhár automobilky Michael Mauer tieto tvrdenia trochu miernil a Panameru obhajoval. Pripustil, že dizajn je kontroverzný, ale že sa to zákazníkom páči a že z ekonomického hľadiska je Panamera úspešný model. Zákazníci vraj dávajú prednosť výraznému autu a nechcú automobil, ktorý by nikoho neurážal, ale bol zároveň nevýrazný. 

Mauer nechcel špecifikovať vzhľad novej generácie Porsche Panamera, ale vraj sa opäť bude jednať o auto, ktoré sa nebude niektorým ľuďom a potenciálnym klientom páčiť. Napriek tomu verí, že nová Panamera v konkurencii prestížnych prémiových sedanov opäť uspeje. 

Podľa Mauera bude auto vyzerať odlišne a vraj určite lepšie, no jednoznačne spoznáme, že je to práve Panamera. Narážal tak na otázky ohľadom aproximácie dizajnu Panamery s modelom 911 alebo SUV Cayenne. Veľkosť auta zostane vraj prakticky rovnaká.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY