vytisknout velikost písma Šéf Applu očakáva "veľké zmeny" v autopriemysle. Priznal tým niečo?

Šéf Applu očakáva "veľké zmeny" v autopriemysle. Priznal tým niečo?

Médiá po celom svete horlivo referujú o výroku, ktorý predniesol riaditeľ spoločnosti Apple Tim Cook na konferencii usporiadanej listom Wall Street Journal.

Keď v rozhovore so šéfredaktorom WSJ Gerardom Bakerom prišla reč na autonómne vozidlá a systém Apple Car Play (rozhranie umožňujúce ovládať niektoré aplikácie z iPhone prostredníctvom palubného systému vozidla), povedal Cook: "Myslím, že ten odbor (automobilový priemysel) sa nachádza pred bodom zvratu  po ktorom prídu veľké zmeny. Nielen evolučné zmeny. "

Mnohí toto všeobecné vyjadrenie interpretujú ako nepriame priznanie, že Apple skutočne pracuje na vývoji vlastného automobilu. Ten má údajne interné označenie "Project Titan" a predstavený by mal byť už o štyri roky.

V danom kontexte ale Cook mohol tými "veľkými zmenami" (massive change) myslieť jednoducho nástup autonómnych áut od iných výrobcov. Vyhlásenie každopádne splnilo účel a znovu zabezpečilo Applu publicitu v spravodajských, technologických i automobilových médiách po celom svete, AutoMagu nevynímajúc.

Titulná foto: Valery Marchive (LeMagIT) (Flickr) [CC BY-SA 2.0], prostredníctvom Wikimedia Commons

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY