vytisknout velikost písma Šéf Applu očakáva "veľké zmeny" v autopriemysle. Priznal tým niečo?

Šéf Applu očakáva "veľké zmeny" v autopriemysle. Priznal tým niečo?

Médiá po celom svete horlivo referujú o výroku, ktorý predniesol riaditeľ spoločnosti Apple Tim Cook na konferencii usporiadanej listom Wall Street Journal.

Keď v rozhovore so šéfredaktorom WSJ Gerardom Bakerom prišla reč na autonómne vozidlá a systém Apple Car Play (rozhranie umožňujúce ovládať niektoré aplikácie z iPhone prostredníctvom palubného systému vozidla), povedal Cook: "Myslím, že ten odbor (automobilový priemysel) sa nachádza pred bodom zvratu  po ktorom prídu veľké zmeny. Nielen evolučné zmeny. "

Mnohí toto všeobecné vyjadrenie interpretujú ako nepriame priznanie, že Apple skutočne pracuje na vývoji vlastného automobilu. Ten má údajne interné označenie "Project Titan" a predstavený by mal byť už o štyri roky.

V danom kontexte ale Cook mohol tými "veľkými zmenami" (massive change) myslieť jednoducho nástup autonómnych áut od iných výrobcov. Vyhlásenie každopádne splnilo účel a znovu zabezpečilo Applu publicitu v spravodajských, technologických i automobilových médiách po celom svete, AutoMagu nevynímajúc.

Titulná foto: Valery Marchive (LeMagIT) (Flickr) [CC BY-SA 2.0], prostredníctvom Wikimedia Commons

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY