vytisknout velikost písma Seat Leon X-Perience: Španielska Octavia Scout je tu

Seat Leon X-Perience: Španielska Octavia Scout je tu

Seat Leon prichádza v ďalšej verzii. Po hatchbacku, ostrom prevedení Cupra a kombíku automobilka predstavuje aj variantu X-Perience. Ide o španielsku variáciu na Octaviu Scout. Leon teda dostal vyšší podvozok a viac plastu na karosérii. Na slovenskom trhu by sa táto novinka mala objaviť v závere roka.

Leon ST je ďalším automobilom, ktorý sa prihlásil do kategórie laminovaných kombíkov. Zmeny oproti štandardu sú typické. Upravený predný nárazník dostal viac plastu a striebornú imitáciu ochranného plechu, plast nájdete aj okolo blatníkov a prahov. Zadný nárazník sa taktiež dočkal istých zmien a všetko podtrhujú zliatinové kolesá s piatimi dvojitými lúčmi. Na výber je veľkosť 17 "alebo 18".

V interiéri očakávajte nové farebné kombinácie, za príplatok dostanete čalúnenie Alcantarou a čiernou kožou. Že sedíte vo verzii X-Perience, to bezpečne spoznáte podľa oranžových kontrastných šví a hlavne podľa loga na volante a na prahových lištách.

Ponuka motorizácií zahŕňa známe jednotky. V prípade benzínu je k dispozícii štvorvalec 1.8 TSI kombinovaný so šesťstupňovým DSG, u dieselov môžete vyberať medzi 1.6 TDI (110 k), 2.0 TDI (150 k) a 2.0 TDI (184 k). Pohon všetkých kolies obstaráva známa spojka Haldex piatej generácie. Svetlá výška dostala k dobru pätnásť milimetrov.

Ak stále platí to, čo Seat hovoril začiatkom roka na jednej tlačovej konferencii, potom si prípadní záujemcovia budú môcť španielsku Octaviu Scout kúpiť zhruba v novembri.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY