vytisknout velikost písma Seat Leon ST Cupra od JE Design: Vzhľad Cup Racer a 350 koní

Seat Leon ST Cupra od JE Design: Vzhľad Cup Racer a 350 koní

Blíži sa Essen Motor Show, kde bude možnosť vidieť okrem iných aj spoločnosť JE Design. Tá si pre túto akciu pripravila veľmi dobre vyzerajúcu úpravu pre nám dobre známy Seat Leon ST Cupra. Ten dostal výrazne rozšírenú karosériu a pekné stádo koní pod kapotu navyše.

Kompletný body kit zahŕňa nový nárazník, veľa rozšírené blatníky, bočné nástavce, iný je aj zadný nárazník a nechýba difúzor, do ktorého sú zasadené dve dvojité koncovky výfuku. Ak vám je celá táto úprava taká nejaká povedomá, nie je to náhoda. Inšpiráciou bol totiž Seat Leon Cup Racer. Za balíček rozširujúcich úprav zaplatí záujemca 4 879 eur.

Ďalších 2 499 eur budete potrebovať na športový výfuk doplnený o dve dvojité koncovky, kedy každá má priemer 80 mm. Súčasťou je elektronicky ovládaná klapka, ktorá mení zvuk auta podľa zvoleného jazdného režimu. A ak chcete mať vzhľad svojho kombíku dokonalý, môžete si priplatiť 249 eur za diódové červené svetlo pre jazdu v daždi.

A konečne výkon. Ako už sme sa presvedčili, aj štandardný Leon ST Cupra 280 má zhruba 300 koní. JE Design sľubuje za 2 299 eur zvýšenie výkonu na 258 kW (350 k). Prirodzene potom nesmú chýbať ešte úpravy podvozku. Siahnuť môžete po nových tlmičoch i pružinách. Celkovo možno spustiť Leon ST Cupra k zemi až o 45 mm.

je_design_2.jpgje_design_3.jpgje_design_4.jpgje_design_5.jpgje_design_1.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY