vytisknout velikost písma Seat Leon dostal pohon zadných kolies, šesťvalec a 420 koní. Nie, nie je to vtip

Seat Leon dostal pohon zadných kolies, šesťvalec a 420 koní. Nie, nie je to vtip

Seat Leon s pohonom zadných kolies, šesťvalcovým motorom a výkonom 420 koní? Jasne, je prvého apríla a všetci už určite vieme, že Škoda Snowman bude snežná rolba, hovoríte si... Lenže pri tomto Seate je to celé trochu inak. Toto nie je aprílový vtip, ale nový pretekársky špeciál určený pre seriál STCC.

Dôkladne prepracovaný Seat Leon vznikol zo spolupráce švédskej pobočky tejto automobilky s tímom PWR Racing. Výsledok vyzerá pomerne pôsobivo, už kvôli v úvode spomínaným parametrom. Ide teda o zadnokolku, ktorú poháňa šesťvalec s objemom 3,5 litra s výkonom 309 kW (420 k).

Samozrejmosťou je samosvorný diferenciál a šesťstupňová sekvenčná prevodovka. Špeciál určený pre Scandinavian Touring Car Championship stojí na osemnásťpalcových kolesách, za ktorými sa ukrývajú kotúče s veľkosťou 370 mm vpredu a 360 mm vzadu.

Prvé predsezónne testy čakajú na Leon STCC ešte tento mesiac.

stcc_1.jpgstcc_2.jpgstcc_3.jpgstcc_4.jpgstcc_5.jpgstcc_6.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY