vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra ST je najrýchlejšie kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra ST je najrýchlejšie kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je veľmi schopná predokolka, čo tento model dokázal už na jar minulého roka, keď zdolal Nürburgring v čase 7:58,4. Tento rok sa na štart rovnakého okruhu postavil Leon Cupra znovu, ale tentoraz vo verzii s karosériou kombi. A výsledkom nie je nič menej, než nový rekord v kategórii sériových kombi.

Podľa informácií britského Top Gearu, ktorý s touto správou prišiel, zvládol Leon Cupra ST vo svojej výkonnejšej verzii (280 koní) slávny okruh za 7 minút a 58 s. Áno, to tým pádom znamená, že napriek o 45 kg vyššej hmotnosti je kombík rýchlejší ako trojdverová verzia. Za volantom sa opäť predstavil Jordi Gené.

Možno ešte zaujímavejší je ale fakt, koho Leon Cupra ST porazil v kategórii kombi. Doterajším držiteľom tohto rekordu bolo totiž Audi RS4 Avant osadený atmosférickým osemvalcom a pohonom všetkých kolies. Uvidíme, ako dlho tento zápis Seatu vydrží. Až sa na štart postaví Golf R Variant, asi sa budú tabuľky prepisovať znova.

279024120.JPG334169544.jpg380917305.JPG583444918.jpg760864487.JPG770460467.JPG

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY