vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Ostrú verziu nového Seatu Leon neuvidíme v celej kráse skôr ako budúci rok. Ich vývoj je ale samozrejme prakticky pri konco. Prototypy teraz čakajú testovacie kilometre na Nürburgringu, kde prebieha najmä finálne ladenie podvozku.

Exemplár zachytený objektívom špionážneho kameramana je maskovaný príliš dôkladne na to, aby sme mohli čokoľvek zmysluplného vyvodzovať z jeho vzhľadu. Už predtým sme ale zistili, že Seat opäť ponúkne dve verzie rýchleho Leonu. Slabšia Cupra bude mať 265 koní, vrcholná Cupra R ich dostane 280. S prenosom výkonu si v oboch prípadoch budú musieť poradiť predné pneumatiky.

Rovnako ako jeho príbuzní Volkswagen Golf GTI a Škoda Octavia RS bude mať aj Seat Leon Cupra generátor vibrácií, ktorý pre cestujúcich vytvára ilúziu športového zvuku. Zvonku ale len ticho svištia ako všetky moderné preplňované autá.

Obidva nové rýchle Seaty majú byť uvedené na trh v budúcom roku, ale nie naraz. Podľa našich informácií príde najprv Cupra R, slabší model má nasledovať s niekoľkomesačným odstupom.

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

dnes | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY