vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Ostrú verziu nového Seatu Leon neuvidíme v celej kráse skôr ako budúci rok. Ich vývoj je ale samozrejme prakticky pri konco. Prototypy teraz čakajú testovacie kilometre na Nürburgringu, kde prebieha najmä finálne ladenie podvozku.

Exemplár zachytený objektívom špionážneho kameramana je maskovaný príliš dôkladne na to, aby sme mohli čokoľvek zmysluplného vyvodzovať z jeho vzhľadu. Už predtým sme ale zistili, že Seat opäť ponúkne dve verzie rýchleho Leonu. Slabšia Cupra bude mať 265 koní, vrcholná Cupra R ich dostane 280. S prenosom výkonu si v oboch prípadoch budú musieť poradiť predné pneumatiky.

Rovnako ako jeho príbuzní Volkswagen Golf GTI a Škoda Octavia RS bude mať aj Seat Leon Cupra generátor vibrácií, ktorý pre cestujúcich vytvára ilúziu športového zvuku. Zvonku ale len ticho svištia ako všetky moderné preplňované autá.

Obidva nové rýchle Seaty majú byť uvedené na trh v budúcom roku, ale nie naraz. Podľa našich informácií príde najprv Cupra R, slabší model má nasledovať s niekoľkomesačným odstupom.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY