vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Seat Leon Cupra pristihnutý pri testoch na Nordschleife

Ostrú verziu nového Seatu Leon neuvidíme v celej kráse skôr ako budúci rok. Ich vývoj je ale samozrejme prakticky pri konco. Prototypy teraz čakajú testovacie kilometre na Nürburgringu, kde prebieha najmä finálne ladenie podvozku.

Exemplár zachytený objektívom špionážneho kameramana je maskovaný príliš dôkladne na to, aby sme mohli čokoľvek zmysluplného vyvodzovať z jeho vzhľadu. Už predtým sme ale zistili, že Seat opäť ponúkne dve verzie rýchleho Leonu. Slabšia Cupra bude mať 265 koní, vrcholná Cupra R ich dostane 280. S prenosom výkonu si v oboch prípadoch budú musieť poradiť predné pneumatiky.

Rovnako ako jeho príbuzní Volkswagen Golf GTI a Škoda Octavia RS bude mať aj Seat Leon Cupra generátor vibrácií, ktorý pre cestujúcich vytvára ilúziu športového zvuku. Zvonku ale len ticho svištia ako všetky moderné preplňované autá.

Obidva nové rýchle Seaty majú byť uvedené na trh v budúcom roku, ale nie naraz. Podľa našich informácií príde najprv Cupra R, slabší model má nasledovať s niekoľkomesačným odstupom.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY