vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra dostal od JE Design 350 koní. Stovku zvládne za 5,4 s

Seat Leon Cupra dostal od JE Design 350 koní. Stovku zvládne za 5,4 s

Seat Leon Cupra zaobstaráte maximálne vo verzii s výkonom 206 kW (280 koní). To nie je málo, ale kto by chcel ešte niečo viac, ten musí siahnuť po automobilke Volkswagen. Alternatívna možnosť nedávno predstavila spoločnosť JE Design, ktorá ponúka rad úprav pre päťdverovú Cupru a súčasťou je samozrejme aj zvýšenie výkonu. Konkrétne sa dostanete na 258 kW (350 k).

Presne povedané dostanete za 2 299 eur naviac 51 kW (70 koní) a 60 Nm. Leon Cupra potom zvládne stovku za 5,4 s a maximálne sa rozbehne na 250 km/h. Maximálna rýchlosť sa teda nezmení, štandardné zrýchlenie je horšie o 0,3 s.

V rámci ďalších úprav môžete siahnuť aj po športovom odpružení (taktiež za 2 299 eur), nerezovom výfuku (2 380 eur) a devätnásťpalcových kolesách s pneumatikami Dunlop Sport Maxx GT (2 052 eur). Stále málo? Potom už zostáva len kompletný bodykit zahŕňajúci nové nárazníky, rozšírené blatníky a prahové nástavce. Na neho si pripravte 6 188 eur.

leon_je_7.jpgleon_je_1.jpgleon_je_3.jpgleon_je_4.jpgleon_je_5.jpgleon_je_6.jpgleon_je_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY