vytisknout velikost písma Seat Leon Cupra dostal od JE Design 350 koní. Stovku zvládne za 5,4 s

Seat Leon Cupra dostal od JE Design 350 koní. Stovku zvládne za 5,4 s

Seat Leon Cupra zaobstaráte maximálne vo verzii s výkonom 206 kW (280 koní). To nie je málo, ale kto by chcel ešte niečo viac, ten musí siahnuť po automobilke Volkswagen. Alternatívna možnosť nedávno predstavila spoločnosť JE Design, ktorá ponúka rad úprav pre päťdverovú Cupru a súčasťou je samozrejme aj zvýšenie výkonu. Konkrétne sa dostanete na 258 kW (350 k).

Presne povedané dostanete za 2 299 eur naviac 51 kW (70 koní) a 60 Nm. Leon Cupra potom zvládne stovku za 5,4 s a maximálne sa rozbehne na 250 km/h. Maximálna rýchlosť sa teda nezmení, štandardné zrýchlenie je horšie o 0,3 s.

V rámci ďalších úprav môžete siahnuť aj po športovom odpružení (taktiež za 2 299 eur), nerezovom výfuku (2 380 eur) a devätnásťpalcových kolesách s pneumatikami Dunlop Sport Maxx GT (2 052 eur). Stále málo? Potom už zostáva len kompletný bodykit zahŕňajúci nové nárazníky, rozšírené blatníky a prahové nástavce. Na neho si pripravte 6 188 eur.

leon_je_7.jpgleon_je_1.jpgleon_je_3.jpgleon_je_4.jpgleon_je_5.jpgleon_je_6.jpgleon_je_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY