vytisknout velikost písma Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seate Leon sa hovorí hlavne v kontexte vrcholnej a mimochodom výbornej verzie Cupra, ktorá sa samozrejme stáva pomerne často terčom rôznych úprav. Tuning ale nie je obmedzený len na najsilnejšie prevedenie, na svoje si prídu aj majitelia civilnejších variantov. Ak teda chcete podrobiť svoj Leon osadený napríklad motorom 1.4 TSI nejakému tomu ladeniu, môžete. Riešenie má napríklad mcchip-dkr.

Sériový Seat Leon 1.4 TSI disponuje maximom 110 kW (150 k) a vrchol krútiaceho momentu dosahuje na 250 Nm. Nemecký úpravca ponúka inštaláciu iného softvéru, ktorá v praxi zaberie aj s následnou optimalizáciou zhruba štyri až šesť hodín. Výsledkom je zvýšenie maximálnych parametrov motora na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Ako sa potom zmení dynamika vozidla, to mcchip-dkr neuvádza. Pre predstavu zopakujme, že päťdverový Leon so sériovým motorom 1.4 TSI ACT a manuálom zvládne akceleráciu z nuly na 100 km/h za rovných osem sekúnd a maximálne vytiahne 215 km/h.

Mimochodom kvôli ladeniu od mcchip-dkr nemusíte jazdiť do Nemecka. S touto spoločnosťou totiž spolupracuje AutoTechnologi sídliaci v českom Chodove. V praxi to vyzerá tak, že sa na Chodove voz zmeria, dáta sa odošlú do Nemecka, kde sa na ne pozrú ľudia práve od mcchip-dkr a následne je softvér nahraný opäť do automobilu u našich západných susedov v Čechách.

seat_leon_3.jpgseat_leon_1.jpgseat_leon_2.jpg
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY