vytisknout velikost písma Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seate Leon sa hovorí hlavne v kontexte vrcholnej a mimochodom výbornej verzie Cupra, ktorá sa samozrejme stáva pomerne často terčom rôznych úprav. Tuning ale nie je obmedzený len na najsilnejšie prevedenie, na svoje si prídu aj majitelia civilnejších variantov. Ak teda chcete podrobiť svoj Leon osadený napríklad motorom 1.4 TSI nejakému tomu ladeniu, môžete. Riešenie má napríklad mcchip-dkr.

Sériový Seat Leon 1.4 TSI disponuje maximom 110 kW (150 k) a vrchol krútiaceho momentu dosahuje na 250 Nm. Nemecký úpravca ponúka inštaláciu iného softvéru, ktorá v praxi zaberie aj s následnou optimalizáciou zhruba štyri až šesť hodín. Výsledkom je zvýšenie maximálnych parametrov motora na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Ako sa potom zmení dynamika vozidla, to mcchip-dkr neuvádza. Pre predstavu zopakujme, že päťdverový Leon so sériovým motorom 1.4 TSI ACT a manuálom zvládne akceleráciu z nuly na 100 km/h za rovných osem sekúnd a maximálne vytiahne 215 km/h.

Mimochodom kvôli ladeniu od mcchip-dkr nemusíte jazdiť do Nemecka. S touto spoločnosťou totiž spolupracuje AutoTechnologi sídliaci v českom Chodove. V praxi to vyzerá tak, že sa na Chodove voz zmeria, dáta sa odošlú do Nemecka, kde sa na ne pozrú ľudia práve od mcchip-dkr a následne je softvér nahraný opäť do automobilu u našich západných susedov v Čechách.

seat_leon_3.jpgseat_leon_1.jpgseat_leon_2.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY