vytisknout velikost písma Seat Ibiza má po facelifte. Iný je podvozok, interiér aj dizajn

Seat Ibiza má po facelifte. Iný je podvozok, interiér aj dizajn

Koncom tohtoročného leta dorazí k slovenským predajcom modernizovaný Seat Ibiza. Hoci v tlačovej správe nájdete predovšetkým informácie na tému multimediálneho systému, konektivity a systému MirrorLink, Ibiza dostala aj dôležitejšie novinky. Menil sa napríklad podvozok a do ponuky sa dostali nové motory. Samozrejmosťou je splnenie normy Euro 6.

Základným motorom je litrový trojvalec naladený na 55 kW (75 k), silnejšiu alternatívu potom predstavuje motor 1.0 TSI disponujúci výkonmi 70 kW (90 k) alebo 81 kW (110 k). Vrcholom je tisícštyristovka TSI so systémom vypínania valcov, ktorú používa napríklad aj podstatne väčšia Škoda Superb. Aj v malej Ibize má tento agregát výkon 110 kW (150 k). Záujemcovia o diesel majú k dispozícii trojvalec 1.4 TDI vo verziách 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) alebo 77 kW (105 k).

Čo sa podvozka týka, nové sú pružiny, tlmiče aj stabilizátory. Ibiza dokonca dostala aj adaptívne tlmiče ponúkajúce nastavenie Comfort alebo Sport. Tie sú prirodzene za poplatok. Vo výbave sa potom objavuje napríklad multikolízna brzda alebo rozpoznanie únavy vodiča.

Na pohľad spoznáte modernizované prevedenie predovšetkým podľa nových predných svetiel s diódami denného svietenia, nového dizajnu zliatinových kolies (16-17") alebo podľa farieb Moonstone Grey a Chilli Red.

ibiza_01.jpgibiza_02.jpgibiza_08.jpgibiza_04.jpgibiza_10.jpgibiza_06.jpgibiza_12.jpgibiza_03.jpgibiza_13.jpgibiza_14.jpgibiza_16.jpgibiza_17.jpgibiza_18.jpgibiza_19.jpgibiza_15.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY