vytisknout velikost písma Seat Ibiza Cupra R13: tridsať koní navyše pre 150 záujemcov

Seat Ibiza Cupra R13: tridsať koní navyše pre 150 záujemcov

Na trh mieri limitovaná edícia modelu Seat Ibiza Cupra. Tá dostala označenie R13 a vznikla v spolupráci so spoločnosťou ABT. Priostrený španielsky hatchback spoznáte podľa osemnásťpalcových kolies s pneumatikami o rozmere 215/40 R18. Novinkou je tiež upravený zadný difúzor a zadný spojler. Interiér ponúkne kožený volant, samozrejme športové sedadlá a bohatú výbavu (automatická klimatizácia, navigácia, parkovacie senzory...).

Dostalo sa taktiež na úpravu techniky, a to nie celkom zanedbateľnú. Športovo ladený podvozok je nižší o dvadsať milimetrov. O patričnú dynamiku sa potom vďaka zásahu ABT do riadiacej jednotky postará zvýšený výkon. Pôvodne je preplňovaná jedna-štvorka naladená na 180 koní, R13 vyprodukuje maximum 210 koní. S prenosom všetkého výkonu na cestu cez prednú nápravu vypomôže systém XDS.

Sľubne vyzerajúci hatchback má z nášho pohľadu dva problémy. Vznikne iba 150 kusov a všetky sa budú predávať vo Švajčiarsku. Cena jedného takého exemplára je 26 375 eur.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY