vytisknout velikost písma S Mitsubishi Lancer Evo v súčasnej podobe je definitívne koniec

S Mitsubishi Lancer Evo v súčasnej podobe je definitívne koniec

Kým Subaru previedlo legendárny sedan WRX STI do novej generácie a nevyzerá to, že by sa tento model mal v dohľadnej končiť, v Mitsubishi sa rozhodli inak. Automobilka v tejto kategórii vypratala pole. Ak ste ešte tajne dúfali v nejakého zaujímavého nástupcu Lanceru Evo, potom máme zlé správy. Mitsubishi s niečím takým nepočíta.

So svojím spôsobom trochu smutnou správou prišli kolegovia z britského Autocaru potom, čo im túto skutočnosť potvrdil výkonný riaditeľ Osamu Masuko. Dôvod je prostý, Mitsubishi sa sústredí na SUV. Označenie Evo ako také nezmizne, ale ostrý sedan s génmi špeciálu pre rallye je podľa všetkého definitívne minulosťou.

Špekulácie na tému nového Eva teraz smerujú k výkonnému crossoveru, ktorý však bude mať hybridný pohon, prípadne by mohlo ísť aj o elektromobil. V oboch prípadoch má automobilka na čo nadväzovať, pretože elektrický pretekársky špeciál sa už objavil na pretekoch Pikes Peak, hybridné pretekárske SUV, presne povedané Outlander PHEV, si potom vyskúšalo aj závod Baja Portalegre 500.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY