vytisknout velikost písma S Audi A6 Hybrid je koniec. Od roku 2011 sa predalo iba 4000 kusov

S Audi A6 Hybrid je koniec. Od roku 2011 sa predalo iba 4000 kusov

Neustály tlak na znižovanie emisií núti automobilky veľmi často siahnuť po hybridných variantoch. Audi predstavilo A6 Hybrid už v roku 2010, v rámci aktuálneho faceliftu ale toto prevedenie vypadlo z ponuky. Zákazníci o neho jednoducho nemali záujem, čomu zodpovedajú aj predajné čísla. 

Audi A6 Hybrid kombinovalo dvojlitrové TFSI s výkonom 155 kW (211 k) s elektromotorom naladeným na 33 kW (45 k). Dohromady vyprodukoval systém 180 kW (245 k) a 480 Nm, čo vystačilo na zrýchlenie z nuly na stovku za 7,3 s a k maximálnej rýchlosti 238 km/h. Kombinovaná spotreba sa mala dostať na 6,2 l/100 km. Podľa tabuliek dosahovala produkcia emisií CO2 142 g/km. V praxi auto jazdilo skôr za deväť litrov na sto kilometrov. 

Nič z toho zákazníkov príliš neoslovilo. Za zhruba tri roky pôsobenia na trhu siahlo po hybridnej verzii Audi A6 iba 4000 záujemcov. Približne osemdesiat percent sa predalo v Ázii.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY