vytisknout velikost písma Rýchlostné limity na Nürburgringu sú minulosťou

Rýchlostné limity na Nürburgringu sú minulosťou

Obmedzenie rýchlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulosťou, takže sa na tejto slávnej trati môže opäť začať pretekať naplno a rovnako tak môže pokračovať boj automobiliek o najrýchlejšie prejdené kolo. Bez úprav sa nemecký okruh ale nezaobišiel.

Trať dostala celkom sedem noviniek. Rozširovali sa napríklad bezpečnostné zóny, posilnené boli aj zvodidlá a úplne uzatvorené bolo pre divákov pásmo okolo sekcie Schwedenkreuz. Najdôležitejšia je ale úprava trati ako takej, ktorá sa týka sekcií Flugplatz a Quiddelbacher. Tie dostali nový povrch.

Zavedenie rýchlostných limitov nasledovalo po minuloročnej tragickej nehode, kedy sa pretekársky Nissan vzniesol na Flugplatz a skončil medzi divákmi, pričom jeden z nich túto nehodu bohužiaľ neprežil. Následná séria opatrení znamenala napríklad obmedzenie maximálnej rýchlosti v tomto mieste na 200 km/h. Krátko na to bolo zakázané aj oficiálne meranie časov a prekonávanie rekordu.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY