vytisknout velikost písma Rýchlostné limity na Nürburgringu sú minulosťou

Rýchlostné limity na Nürburgringu sú minulosťou

Obmedzenie rýchlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulosťou, takže sa na tejto slávnej trati môže opäť začať pretekať naplno a rovnako tak môže pokračovať boj automobiliek o najrýchlejšie prejdené kolo. Bez úprav sa nemecký okruh ale nezaobišiel.

Trať dostala celkom sedem noviniek. Rozširovali sa napríklad bezpečnostné zóny, posilnené boli aj zvodidlá a úplne uzatvorené bolo pre divákov pásmo okolo sekcie Schwedenkreuz. Najdôležitejšia je ale úprava trati ako takej, ktorá sa týka sekcií Flugplatz a Quiddelbacher. Tie dostali nový povrch.

Zavedenie rýchlostných limitov nasledovalo po minuloročnej tragickej nehode, kedy sa pretekársky Nissan vzniesol na Flugplatz a skončil medzi divákmi, pričom jeden z nich túto nehodu bohužiaľ neprežil. Následná séria opatrení znamenala napríklad obmedzenie maximálnej rýchlosti v tomto mieste na 200 km/h. Krátko na to bolo zakázané aj oficiálne meranie časov a prekonávanie rekordu.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY