vytisknout velikost písma Rýchlo a zbesilo 7: Konečný účet? 230 áut zničených po natáčaní

Rýchlo a zbesilo 7: Konečný účet? 230 áut zničených po natáčaní

Pred pár dňami vstúpila do kín posledná snímka série Rýchlo a zbesilo, ktorá sa podľa očakávania stretla s obrovským záujem zo strany divákov. Dôvodom je okrem iného aj dej zahrňujúci mnoho akčných scén a lietajúcich automobilov.

The Wall Street Journal priniesol pred časom zaujímavý článok, v ktorom opisuje koniec filmových automobilov. Ten je samozrejme neslávny, pretože všetky nabúrané autá musia byť zničené. Ako príklad uvádza práve poslednú sériu Rýchlo a zbesilo. Konečný účet natáčania sa zastavil na číslovke 230. Áno, práve toľko áut zamierilo po svojich viac či menej dlhých roliach do šrotu.

Hoci by sa určite našli fanúšikovia, ktorí by si zaobstarali aj nabúrané filmové auto (nielen) z tejto slávnej série, filmári posielajú zvyšky svojho natáčania vždy do šrotu. Má sa tak predísť prípadným komplikáciám, kedy by si niekto nabúrané auto zle opravil a spôsobil tak ďalšiu, tentoraz už celkom reálnu, nehodu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY