vytisknout velikost písma Ruská spoločnosť Cardi sa dôkladne pozrela na Aston Martin DB9

Ruská spoločnosť Cardi sa dôkladne pozrela na Aston Martin DB9

Možno si spomeniete na Kahn WB12 Vengeance, ktorý sa predstavil tento rok na autosalóne v Ženeve, pričom išlo o dôkladne prerobený Aston Martin DB9. Dnes tu máme ďalšiu podobnú záležitosť znovu vychádzajúcu z DB9. Autorom je ruská spoločnosť Cardi.

Na rozdiel od Kahn WB12 Vengeance v tomto prípade na pohľad nič nenaznačuje, že sa pozeráte na Aston Martin. Ľudia od Cardi voz kompletne prerobili a ten tak dostal úplne iné proporcie.

Veľké veci sa udiali aj v interiéri, ktorému vládne drevom obložená palubná doska. Namiesto prístrojového štítu sa nasťahoval malý displej, druhý väčší displej nahradil prakticky všetky ostatné tlačidla na stredovom tuneli. Technika ako taká sa údajne nezmenila, takže by toto elegantné kupé mal stále poháňať šesťlitrový dvanásťvalec.

Cardi svoje nové kupé zatiaľ oficiálne nepredstavil, stať by sa tak malo v blízkej budúcnosti. Podľa dostupných správ pôjde o výsledok dvojročnej práce.

cardi_1.jpgcardi_2.jpgcardi_3.jpgcardi_5.jpgcardi_4.jpgcardi_6.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY