vytisknout velikost písma Ruská spoločnosť Cardi sa dôkladne pozrela na Aston Martin DB9

Ruská spoločnosť Cardi sa dôkladne pozrela na Aston Martin DB9

Možno si spomeniete na Kahn WB12 Vengeance, ktorý sa predstavil tento rok na autosalóne v Ženeve, pričom išlo o dôkladne prerobený Aston Martin DB9. Dnes tu máme ďalšiu podobnú záležitosť znovu vychádzajúcu z DB9. Autorom je ruská spoločnosť Cardi.

Na rozdiel od Kahn WB12 Vengeance v tomto prípade na pohľad nič nenaznačuje, že sa pozeráte na Aston Martin. Ľudia od Cardi voz kompletne prerobili a ten tak dostal úplne iné proporcie.

Veľké veci sa udiali aj v interiéri, ktorému vládne drevom obložená palubná doska. Namiesto prístrojového štítu sa nasťahoval malý displej, druhý väčší displej nahradil prakticky všetky ostatné tlačidla na stredovom tuneli. Technika ako taká sa údajne nezmenila, takže by toto elegantné kupé mal stále poháňať šesťlitrový dvanásťvalec.

Cardi svoje nové kupé zatiaľ oficiálne nepredstavil, stať by sa tak malo v blízkej budúcnosti. Podľa dostupných správ pôjde o výsledok dvojročnej práce.

cardi_1.jpgcardi_2.jpgcardi_3.jpgcardi_5.jpgcardi_4.jpgcardi_6.jpg
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY